Απεραντο γαλαζιο

Thursday, July 09, 2009

Disconnect

Δεν έχω ιντερνετ.Με το που γύρισα από Αθήνα,ανακάλυψα πως ο λογαριασμός-προσφορά που χρησιμοποιούσα τα τελευταία τρία χρόνια,είχε διακοπεί.Έτσι ξαφνικά.Χωρίς ένα γράμμα,ένα τηλέφωνο,ένα sms,ένα μέιλ.Φαίνεται πως το σύμπαν ξεσκίστηκε στη συνομωσία για να παν όλα καλά στο ταξίδι μου(να αναφέρω ενδεικτικά πως η μέρα που διάλεξα να πάω στο τερα βάιμπ ήταν η μόνη που διασώθηκε από τους κατακλυσμούς),τόσο που αποφάσισε πως ξεχρέωσε για την υπόλοιπη χρονιά και με παράτησε στην ατυχία μου.

Μέχρι σήμερα αποφεύγω να επικοινωνήσω μαζί τους να μάθω τι έγινε,πολύ απλά για να μην τα πάρω στο κρανίο.Διότι θα τα πάρω,δεν τίθεται θέμα.Οπότε κάνω την κινέζα και συνεχίζω τη ζωή μου σα να μην είχα ποτέ δίκτυο.Ξυπνάω,πάω στη δουλειά,βαριέμαι,γυρίζω,μαγειρεύω αποτυχημένα γεύματα,πλένω ρούχα,πάω σε θέατρα,περπατάω,βαριέμαι,διαβάζω εφημερίδες,δε διαβάζω τα μπλογκς που διάβαζα,δε γράφω,ή μάλλον πήγα να γράψω στο word τι έγινε με το Rockwave αλλά δεν είχε νόημα να τα γράφω και να μην πηγαίνουν πουθενά αλλά να μένουν κολλημένα στην οθόνη-οπότε το παράτησα,περιμένω την άδεια αλλά λίγο πιο ανόρεχτα απ'ότι συνήθως,ψωνίζω ρούχα,πίνω κρύες σοκολάτες,βρίζω όλους και όλα που παράγουν έντονο θόρυβο και μου χαλάνε τη μεσημεριανή ραστώνη,ψάχνω για κάποιο καινούριο στόχο,κίνητρο και σκοπό στη ζωή αλλά ακόμη τίποτα δε βρήκα,ακούω ράδιο,βλέπω ξανά το"λόγω τιμής" και προσπαθώ να ξαναμάθω πώς είναι να ζεις χωρίς παράθυρο.



Για λίγο όμως.Μέχρι να βάλω ADSL...

:)

9 Comments:

  • Όχι, είναι πολύ άδικο αυτό, γιατί μάλλον είδες τους Slipknot και θέλω περιγραφή!! :-)

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 7:08 PM  

  • Και χωρίς ιντερνέτ πάλι καλά θα περάσεις... bb

    By Blogger Δραπέτης, at 2:52 PM  

  • Καλοτάξιδο σου εύχομαι το νέο adsl

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 4:58 PM  

  • γυάλινο δάκρυ@

    Όχι γλυκιά μου,εγώ είδα τους Placebo,το Moby και τους Gogol bordello,είπα φέτος να είμαι περισσότερο alternative.Οπότε δεν έχασες και τίποτα που δε διάβασες την ανταπόκρισή μου-θα μείνει για πάντα στο word μου...Διασώθηκαν και οι Slipknot;Πάλι καλά
    φιλιά μέχρι νεωτέρας!

    δραπέτης@

    Ναι δραπέτη μου,τελικά όλα μια συνήθεια είναι.Εκτός όταν θέλω να ψάξω κάτι και δεν έχω τρόπο να το βρω!Αυτό είναι πραγματικό ξενέρωμα...

    St@

    Κάτσε στ μου να το βάλω πρώτα...Με τους ρυθμούς που κινούμαι,καλό Σεπτέμβρη.Σήμερα αγόρασα εναν από αυτούς τους προπληρωμένους λογαριασμούς και μετράω τα λεπτά.It sucks!

    Καλό καλοκαίρι σε όλους παιδιά!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:32 PM  

  • πως ζεις;

    By Blogger Flonsavardu, at 2:02 AM  

  • α, και καλό καλοκαίρι καλέ! :)

    By Blogger Flonsavardu, at 2:02 AM  

  • Εμένα ακυρώθηκε η μέρα μου στο ροκγουειβ ¨(.
    Πάντως αυτό που το σύμπαν κάνει ένα καλό και μετά σ'έχει χεσμένο εδώ μου κάθεται. Τουλάχιστον να μπορούμε να το διαπραγματευτούμε. Τύπου 'κάνε μου δώσε δυο καλά και θα αφήσω 4 μύγες(αυγουστιάτικες) ζωντανές'. Αλλά τίποτα. Ούτε αυτό. Τσ.

    By Blogger wahia, at 10:10 AM  

  • Ο Karagioz μονιμα ΜΟΥΓΓΑ!
    Λογοs τιμηs (Εσυ θυμασαι?)

    By Anonymous karagioz, at 1:38 PM  

  • flonsavardu@

    αχ,εγώ το ξέρω...ευτυχώς βρήκα μια προσωρινή λύση και παίρνω μια μικρή δόση που και που...

    να περάσεις καλά κορίτσι!:)

    wahia@

    Ναι πουλάκι μου το διάβασα και στεναχωρέθηκα-εμ,έπρεπε να με συμβουλευτείς πρώτα,είμαι γνωστή κωλόφαρδη και μάντισσα συγχρόνως:Ρ

    Για το σύμπαν,τείνω να πιστέψω πως είναι βαθιά σαδιστικό γουρούνι..
    (αν,σύμπαν,τυχαίνει να διαβάζεις αυτή τη στιγμή,φυσικά αστειεύομαι:)

    φιλιά πολλά πολλά:)))))

    karagioz@

    ...ο λόγος της τιμής είναι ιερό πράγμα!;)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:07 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker