Απεραντο γαλαζιο

Friday, September 11, 2009

Η ώρα της αλήθειας(μου)

Λοιπόν.Εγώ άλλα σχέδια είχα,και η ζωή μου τα χάλασε.Κατ'αρχήν είχα σκοπό να μείνω εικοσπεντάρα για πάρα πολλά χρόνια-καμμιά 150ριά.Είχα σκοπό να με θέλουν όλοι οι γκόμενοι που θέλω,κι επίσης αυτοί που δε θέλω.Είχα ακόμα σκοπό να γίνω γαμάτη τραγουδίστρια,πρωταθλήτρια της ενόργανης και διάσημη βιολονίστρια που θα κάνει το κοινό της να ανατριχιάζει.Συγχρόνως μ'αυτά,θα έκανα εκθέσεις ζωγραφικής που θα άφηναν όλους με ανοιχτό το στόμα κι ο κόσμος θα σκοτωνόταν για έναν πίνακά μου.Το άκουσμα του ονόματός μου θα προξενούσε δέος.Κι ενώ όλοι θα αναρωτιόντουσαν"αυτή είναι;"και θα στραβολαίμιαζαν για να με δουν,εγώ θα κατέβαζα σεμνά τα μάτια μπροστά στους προβολείς και με ντροπαλό χαμόγελο θα απέκρουα τις εκδηλώσεις λατρείας και θα έτρεχα στα παρασκήνια να απολαύσω τη δόξα στην απομόνωση της σκιάς. *


Instead...έγινα επιστήμων,διότι ήμουνα και καλή μαθήτρια και δεν έπρεπε να πάνε χαμένα τα αριστεία.Κάνω μια καταξιωμένη κοινωνικά δουλειά,που το άκουσμά της προξενεί επιφώνημα("α!")και επανάληψη του επαγγέλματος..Μια δουλειά που δεν έχει σχέση με διασημότητα ούτε με καλλιτεχνίες ούτε με οτιδήποτε ονειρεύτηκα ποτέ.Μια δουλειά δύσκολη και ενίοτε ψυχοφθόρα,που η ικανοποίηση που μου δίνει παραμένει στα στενά όρια του εαυτού μου και κάποιων λίγων ακόμα.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα..

Αν και παράπονο δεν είχα από άντρες που με θέλανε,με έκπληξη ανακάλυψα και μερικούς που ήθελαν άλλες.Και επίσης κάποιους που ξεκίνησαν τρελλοί και παλαβοί μαζί μου και μετά δε θέλανε ούτε να με δουν.Είμαι διχασμένη στο πότε έπιασα πάτο όσον αφορά τις σχέσεις-πάντως μου έρχονται δύο συγκεκριμένες σκηνές που ευχαρίστως θα εξαφάνιζα με αντάλλαγμα ένα χρόνο από τη ζωή μου.Τα μουσικά όργανα τα σταμάτησα όταν είδα πως υπήρχαν κι άλλοι καλύτεροι από μένα(κι όταν κατάλαβα πως δεν ήμουν διατεθειμένη να μελετάω 8 ώρες την ημέρα κομμάτια που δε μου άρεσαν).Τραγουδάω στα στενά όρια του μπάνιου και του σπιτιού μου,και το "τι ωραία φωνή που έχεις" παραμένει κομπλιμέντο μεταξύ εμού και του εκάστοτε γκόμενου που μοιράζεται το μπάνιο(και έχω πολύ καιρό να ακούσω κομπλιμέντο...).Την ενόργανη επίσης τη σταμάτησα νωρίς,ευτυχώς πριν μου ανακόψει την πορεία του ύψους.Και τη ζωγραφική...Αυτή κράτησε λίγο περισσότερο.Ξεκίνησα δυναμικά συνεργασίες,αλλά μετά με ρούφηξε τόσο το επίσημο επάγγελμα που στα παρακάλια των συνεργατών και στο διπλασιασμό της αμοιβής μου,εγώ απάντησα-βλακωδώς-"δε θα έχω χρόνο πια..θα πρέπει να διαβάζω".Το όνειρο του να ξαναρχίσω παραμένει όνειρο εδώ και τόσα πολλά χρόνια,που πια έχω πειστεί πως μέχρι να το αποφασίσω δε θα μπορώ να κρατήσω το πινέλο σταθερό γιατί θα τρέμει το χέρι μου από το γήρας.

Και μια και είπα γήρας...Δεν έμεινα 25,άσχετα που δείχνω σταθερά 10 χρόνια νεότερη από την ηλικία μου(στα 25 έμοιαζα 15).Οι άσπρες τρίχες μου πλήθυναν και από πρόπερσι αναγκάστηκα να χρησιμοποιώ συστηματικά κρέμα ματιών.Και το χειρότερο;Από κει που ήμουν η γκόμενα στη δουλειά,τώρα ήρθαν καινούριες.Που ούτε που γνωρίζουν τι είναι"κρέμα ματιών".Κι ο νέος είναι ωραίος.Δυστυχώς.Δεν πα νά'ναι κιαλλιώς κι αλλιώτικα ο παλιός;Και μόνο που είναι παλιός,είναι σκατά...


*Όχι,δεν είμαι ψώνιο.Εϊμαι απλώς ειλικρινής.Και μη μου πείτε πως τέτοια όνειρα δεν κάνατε ποτέ γιατί θα χεστούμε εδώ μέσα

10 Comments:

  • αμέ εγώ έκανα. και κάνω ακόμα καμιά φορά. εγώ βέβαια είμαι 23. αλλά δεν είμαι όμορφη, οπότε δεν έχεις να ζηλέψεις τα νιάτα μου. άσε που είμαι 23 και μοιάζω με 23. και έχω κάτι φίλες μου που και καλά περνιούνται για μικρότερες. εγώ 23 τις βλέπω. προβλήματα, ε; α, να σου πω! και εσύ στα 23 σου έτσι θα σκεφτόσουν!

    By Blogger Flonsavardu, at 10:18 PM  

  • Πλακα με κανεις, εχεις ασπρες τριχες; Καταλαβαινεις πως αυτη τη στιγμη εχεις γκρεμισει οτι πιστευα για εσενα;
    Τουλαχιστον το επαγγελμα σου εχει να κανει με πυρηνική φυσικη η θα μου το χαλάσεις και αυτο;

    By Blogger B., at 2:57 AM  

  • Flonsavardu@

    Κοίτα να τα πραγματοποιήσεις λοιπόν καλό μου-έστω κάποια τέλος πάντων,έτσι ώστε να μην εγκλωβιστείς και όταν το 23 γίνει 32 καταντήσεις μια γρια ζηλιάρα και γκρινιάρα σαν εμένα:Ρ
    (εγώ στα 23 μου δε σκεφτόμουν τίποτα-τα μυαλά μου ήταν στα κάγκελα,εξού και τώρα γράφω τέτοιες μιζέριες)

    :)

    B.@

    Μπι μου,φυσικά και ΔΕΝ έχω άσπρες τρίχες(διότι υπάρχουν πάμπολλοι τρόποι για να τις εξαφανίσεις):)
    Λυπάμαι που σου χάλασα τη φαντασίωση,αλλά έτσι είναι η ζωή,γεμάτη απογοητεύσεις..(Επίσης,έχω και λίγη κυτταρίτιδα).
    Και ετοιμάσου για άλλη μια:ούτε πυρηνικός φυσικός είμαι..

    (πάνω απ'όλα όμως,μετράει το ότι έχω καλή ψυχή:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:25 PM  

  • α)αντλεις παντως ικανοποίηση απο το επάγγελμά σου, κάτι που είναι πολύ-πολύ σημαντικό!
    β)φαντάσου να είσαι 28, (είκοσι οκτώ, λέγω) και ακόμη να μην εχεις καταλήξει αν θα ακολουθήσεις κάποιο όνειρο ή αν θα τα απορρίψεις όλα τέλος πάντων!
    γ) ζωγραφική διαβάζω, καλή φωνή διαβάζω, φύση βαθιά καλλιτεχνική!
    δ) νομίζω πως αν σε συναντούσα, δεν θα σε έκανα ούτε 25...με τον παλμό που έχεις μέσα σου!

    χχχ

    By Blogger Live!News, at 10:38 PM  

  • Τουλαχιστον εχεις κανει κατι στην ζωη σου....

    Προσωπικα εχω παραμεινει να ψαχνομαι ακομα...

    Και δυστυχως τα ονειρα δεν ειναι για την ηλικια μου πλεον...

    By Blogger Sad_Vampiress, at 12:54 PM  

  • Δεν είναι ο παλιός σκατά απλά περνάει τα ζόρια του κι αυτός. Γιατί ο νέος μία φωνή να του βάλει ο μπος(γιατί θα συμβεί δεν γίνεται) όχι απλά κρέμα ματιών θα χρειαστεί αλλά θα θέλει να βουτήξει ολόκληρος στην αλόη.
    ¨))

    By Anonymous wahia, at 10:21 AM  

  • Χαχαχαχαχα :p
    Έχει και η επιστήμη τις χάρες της..
    Ενόργανη, βιολιά, επιστήμες...
    εσύ έχεις εντυπωσιακό βιογραφικό! εύγε εύγε!!

    Όταν χωρίσω θα σε προτιμήσω :p
    (αυτό κάνει και για γαμάτο σκυλοτράγουδο!!)

    χμμμ επιφώνημα..χχμμ

    αα!! γιατρός!
    μπα δε μου κολλάς..
    ααα!! γεννετίστρια.. χμμμμ

    By Blogger Stefanos, at 1:05 PM  

  • Νωρίς νωρίς απαντάω...


    Luccia@

    Ναι,η αλήθεια είναι πως εκτός από καλλιτέχνη άλλο τίποτα δεν μπορούσα να με φανταστώ,αλλά είδες;το βρωμοσύμπαν φταίει,είμαι σίγουρη,όμως δεν έχω αποδείξεις ακόμα...

    Το 28 μου φαίνεται μια χαρά ηλικία για να αρχίσεις να επεξεργάζεσαι το μέλλον σου.Κοίτα βέβαια να μη σου πάρει πάνω από 2 χρόνια,γιατί η κρίση των τριάντα is a bitch(εμένα μ'έπιασε μ'ένα περίεργο τρόπο-άρχισα να δηλώνω τριάντα από τα 29)
    :))


    Sad Vampiress@

    Και στο δικό σου προφίλ 28 βλέπω...και τα όνειρα δεν είναι για την ηλικία σου;;;

    ...τί διάολο,άρχισε η κρίση των τριάντα να χτυπάει νωρίτερα;

    Θα σε μαλώσω και δεν το θέλω γιατί δε σε ξέρω κι όλας,αλλά ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΤΕΤΟΙΑ!Κατέληξε σε κάτι και ξεκίνα,και θα το καταφέρεις.Το μόνο που χρειάζεται,είναι να το θέλεις όντως πολύ...
    (κι αν δεν το καταφέρεις,θά'χεις τουλάχιστον να λες"με φάγαν τα κυκλώματα")

    κις!:)


    Wahia@

    Δυστυχώς εκτός από νέες,είναι και καβαλημένες!Επίσης ο μπος έχει το κακό συνήθειο να φωνάζει στους παλιούς,διότι αυτοί είναι λέει που πρέπει να δίνουν το καλό παράδειγμα!Μιλάμε για οικτρή κατάσταση-προσπαθώ όμως η παλιά,τι να κάνω..άλλες φορές τα καταφέρνω και άλλες με καταφέρνουν:Ρ

    φιλιά κορίτσι!:)


    Prophet@

    Ναι,είναι εντυπωσιακό ότι στο βιογραφικό μου υπερτερούν τα μισοτελειωμένα και παρατημένα πράγματα σε σχέση με τα ολοκληρωμένα:Ρ

    Λοιπόν,στάπετ-μην προσπαθείς,δεν πρόκειται να αποκαλύψω οτιδήποτε για την επαγγελματική μου δραστηριότητα,και πολλά έχω πει.Θα σας αφήσω να με φαντάζεστε όπως σας κάνει κέφι...(απ'έξω Ζιζέλ κι από μέσα Αϊνστάιν:)))

    Και κλείνουμε με ένα ευχάριστο μουσικό διάλειμμα:

    Όταν χωρίιισω,θα σε προτιμήηησω
    τις άλλες όλες πισω μου θ'αφήηησω
    το πορτοφόλι μου θα σου χαρίιισω
    κι άμα με φτύσειεις,θα σε καθαρίιισωωωωωω

    Να το δίναμε στο Μαζωνάκη;...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:21 PM  

  • Σιγά που είσαι ψώνιο! Γαμώ τα παιδιά είσαι! Ο νέος είναι ωραίος αλλά κάθεται στου παλιού το πέος, μην ξεχνιόμαστε, μην ξεχνιόμαστε!! Συγκρίνεις ρε την ασχετοσύνη, την απορία στα μάτια, τις πίκρες, το ψάξιμο, το πήγαινε-έλα (τη νιότη δηλαδή) με τις ωραίες ρυτίδες της ωριμότητας; Σώπα τώρα! Ωριμότητα ουμπεράλες και γαμώ τις φάσεις! Ζήσε τη ζωή σου, είσαι στην καλύτερη φάση σου!! Και δείχνεις και νεότερη!! Άλλες που είναι 25 και δείχνουν 80;; Άσε, μη μιλάς, είσαι ΘΕΑ!!!

    By Blogger Kwlogria, at 9:16 AM  

  • κωλογριά μου νάσαι καλά,σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!χαχαχα-στου παλιού το πέος,αυτό δεν το είχα ακούσει ξανά!

    Να σου πω την αλήθεια,δεν με πειράζει και τόσο που είμαι όσο είμαι..με πειράζει που όταν μεγαλώνεις,το μέλλον φαίνεται να πλησιάζει γρηγορότερα-ενώ πιο μικρός,ούτε και που σου περνάει από το μυαλό πως δεν είσαι αθάνατος:)

    Αυτό είναι που μου λείπει πιο πολύ...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:12 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker