Απεραντο γαλαζιο

Sunday, September 27, 2009

Ανοχύρωτοι

Τις προάλλες εκεί που ήμουν ξαπλωμένη και διάβαζα μπιγκ φις,το κινητό μου έκανε τιτ τιτ(μήνυμα).Τρόμαξα-λες να ήταν κανείς με πρόταση για έξω;Και δεν είχα έτοιμη δικαιολογία.*



* το τελευταίο διάστημα περνάω τις κλειστές μου και δε θέλω να πηγαίνω πουθενά(με το ζόρι με σηκώσανε και πήγαμε να δούμε το Χάρι Πότερ,ο οποίος μου άρεσε αλλά δε μου άρεσε καθόλου η τιμή του εισιτηρίου-ΕΝΝΙΑ ΕΥΡΩ!Γαμιόληδες!τέλος πάντων,άλλη ώρα θα τους περιλάβω αυτούς).Έλεγα λοιπόν πως η μεγαλύτερή μου χαρά είναι να γυρίζω σπίτι μετά τη δουλειά και να ασχολούμαι με οτιδήποτε μπορεί να ασχοληθεί κανείς εντός των τειχών-από ασύστολο κωλοβάρεμα έως μυστήριες οικιακές εργασίες,π.χ. άλλαγμα φίλτρου στον απορροφητήρα.Υποθέτω είναι φάση και θα περάσει,της δίνω τρεις μήνες καιρό



Τζάμπα αναστατώθηκα,δεν ήταν πρόταση.Ήταν το παρακάτω:
"Στάθηκα πάντα δίπλα σου με εντιμότητα,δυναμισμό και ειλικρίνεια.Στήριξέ με για να αγωνιστώ και μέσα στη βουλή.Κωνσταντίνος Κούλουρης,υποψήφιος βουλευτής Ν.Δ."

(σταθείτε μισό λεπτό να σκουπίσω ένα δάκρυ και να φυσήξω τη μύτη μου....αχ...εντάξει)

!!!!!!!


Η πρώτη μου παρόρμηση ήταν να στείλω απάντηση στον Κωνσταντίνο Κούλουρη λέγοντάς του επακριβώς τι να πάει να κάνει και με ποιόν,αλλά της παρόρμησης επεκράτησε η λογική.Διότι αν ο Κωνσταντίνος Κούλουρης έχει το κινητό μου,θα έχει ίσως και τη διεύθυνσή μου.Και μετά μπορεί να καταλήξω σφαγμένη σε κανένα χαντάκι,πέμπτη είδηση στα κεντρικά δελτία(είναι και περίοδος εκλογών και δε θα με βγάλουν πρώτη),διότι που ξέρω γω αν ο Κωνσταντίνος Κούλουρης εκτός από μαλάκας είναι και ψυχοπαθής;


Επεκράτησε η λογική έλεγα πριν;χμμμ
Anyway...


Κωνσταντίνε Κούλουρη,ένα έχω να σου πω:είσαι πολύ τυχερός που το υβρεολόγιό μου είναι πτωχό(απαρτίζεται από κάτι μπαναλαρίες τύπου πούστη,γαμώ το σπίτι σου κτλ).Μα πολύ τυχερός...

ΗΘΕΛΑ ΝΑ'ΞΕΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΩΡΑΕΙ ΜΗΝΥΣΗ...Δεν είναι αυτό παραβίαση του ιδιωτικού μας χώρου;;;Γαμώ την τεχνολογία μου...



υ.γ.

Για να μην αδικήσω κανέναν:πριν από λίγο μου ήρθε ανάλογο μήνυμα από Πασοκτσού επίδοξη συνάδελφό του...ΦΑΚ ΟΦ ΡΕ!

11 Comments:

  • α, εμένα μου έρχεται συνέχεια από τον ίδιο βουλευτή- μόνο αυτός με προτιμάει. κάθε χριστούγεννα, πάσχα, στα γενέθλια μου- ναι στα γενέθλια μου ο μπούστης, γαμώ τους δημοτικούς καταλόγους μου- σε ότι γιορτή μπορείς να φανταστείς και φυσικά τώρα. το ίδιο συμβαίνει και στον αδερφό μου.

    επειδή δε κανείς δεν επικοινωνεί τόσο συχνά με μηνύματα αυτή την εποχή- τουλάχιστον με εμένα- έχουν υπάρξει ουκ ολίγες φορές που ήλπιζα ότι είναι μήνυμα από γκόμενο και ήταν από αυτόν.

    By Blogger Flonsavardu, at 12:17 AM  

  • Δεν φτάνει που γεμίσαν τους δρόμους με τις κ***φατσές τους στέλνουν και μνμ....

    By Blogger Δραπέτης, at 1:45 PM  

  • flonsavardu@

    Μαλάκες!θα μου πεις τουλάχιστον ο δικός σου προσπάθησε να εγκαταστήσει μια σχέση ο άνθρωπος...ο παπάρας ο δικός μου ούτε ένα χρόνια πολλά για ξεκάρφωμα-στη ζητιανιά κατευθείαν!σιχτίρ!

    (στην περίπτωσή σου χωράει μήνυση ΚΑΙ για ψυχική οδύνη!)
    :)

    Δραπέτης@

    Έλα ντε..πού θα φτάσει αυτό το πράγμα δεν ξέρω.Το μόνο που δεν κάνανε ακόμα,είναι κατ'οίκον επισκέψεις...(ας κοπιάσουν,ας κοπιάσουν)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 5:59 PM  

  • Χαχαχαχα! Από τον δήμο τα βρίσκουνε. Στις τελευταίες δημοτικές κατέπλευσε στο πατρικό μου φάκελος Δημοτικού Συμβούλου με τέσσερα σταυρωμένα ψηφοδέλτια. Επαναλαμβάνω, τέσσερα (όσοι είμαστε) και σταυρωμένα. Σαν αυτά της Ένωσης Κέντρου που δίναν στις γιαγιάδες στα χωριά. :Ρ

    By Blogger Litanie des Saints, at 6:21 PM  

  • Νομίζω ότι μιλάς για όλους μας!!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 11:22 AM  

  • Εμένα με έχουν γραμμένο στα π@π@...α τους. :(

    ΥΓ Είναι εκτός από επώδυνη ευτυχώς και επικοδομητική η περίοδος με τις κλειστές εκμεταλεύσου την. :)

    By Blogger island, at 6:54 PM  

  • litanie de saints@

    Α ναι,τους φακέλους τους βλέπω χρόνια τώρα και δε μου κάνουν μεγάλη εντύπωση(αν και αν το καλοσκεφτείς είναι χοντρό πατρονάρισμα!!),αλλά και τα τηλεφωνικά νούμερα των κινητών από το Δήμο;..
    εν τω μεταξύ,από τότε που έγραψα το ποστ,μου ήρθαν άλλα τρία τέτοιου είδους,τα δύο από ΛΑΟΣ και το τρίτο ξανά από τον μάπα που μου έκανε ποδαρικό!*&%#την καταδίκη μου...

    st@

    st μου,πρέπει να οργανώσουμε πορεία διαμαρτυρίας!Άντε νάρθε η γαμ...νη Κυριακή να τελειώνει η μαλακία

    island@

    Και δε χαίρεσαι;;;

    (όσο για την κλειστή περίοδο,ήταν να μην το γράψω..Επί τρεις μέρες δε με είδε το σπίτι μου,μέχρι στο Μέγαρο έφτασε η χάρη μου..Όντως όμως,κάθε φάση έχει τη χάρη της...:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:07 PM  

  • Α καλά! Μέχρι εκεί έχουν φτάσει;; ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ!! Να πάνε πρώτα να μαζέψουν το σκουπιδαριό-χαρτούρα που σκόρπισαν στο σύμπαν (μαζί και οι οικολόγοι της πούτσας) και μετά να μας παίρνουν και τηλέφωνο!! Ουστ!!
    Και σινεμά να μην πηγαίνεις. Εγώ το έχω κόψει. Άκου 9 ευρώ! Μόνο σε φεστιβάλ ή τσάμπα (προσκλήσεις). Αγοράζεις ένα προτζέκτορα και κάνεις το σπίτι σου το καλύτερο σινεμά! ΑΠΛΑ!!

    By Blogger Kwlogria, at 9:12 AM  

  • kwlogria@

    Ευτυχώς τελείωσε το πανηγύρι και θα γλυτώσουμε για κάποια χρόνια.Τι θλίψη να βλέπουμε πώς κατήντησε το δικαίωμα στη δημοκρατία..χέσε μέσα..

    Θα το κόψω έτσι πως πάει και το σινεμά κωλογριάκι,και πολύ θα λυπηθώ γιατί μ'αρέσει το γαμημένο!Δεν καταλαβαίνω γιατί έκατσαν και φτάξανε 800 αίθουσες και τώρα για να βγάλουν τα λεφτά τους μας ξεζουμίζουν-α στο διάλο συγχίστηκα και σταματάω

    φιλί

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:09 PM  

  • Τσέκαρε φίλους-γνωστούς-σόι που πιθανώς ασχολούνται λίγο παραπάνω με το οποιοδήποτε κόμμα, μήπως κάναν μαλακία και δώσαν το τηλέφωνό σου. Γίνεται και αυτό.

    By Blogger Stefanos, at 6:05 PM  

  • prophet@

    Α,μου τό'πε κι άλλος αυτό-αλλά 4 διαφορετικά κόμματα;΄τι κάνουν,ανταλλάσσουν μεταξύ τους λίστες τηλεφώνων;μυστήριο μου φαίνεται,δεν το αποκλείω όμως

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:19 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker