Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, October 21, 2009

Κόλλημα.

Εδώ και τρία περίπου χρόνια ζω σα να μου έβαλε κάποιος σούπεργκλου στα παπούτσια.Μηδέν βήμα προς οποιαδήποτε κατεύθυνση-τόσο που,ακόμα και προς τα πίσω να πήγαινα,καλύτερα θα ήταν.Αλλά όχι.Ούτε καν πισωγυρίσματα δεν έχει ο μπαξές.Ακινησία.Ποιό είναι το πιο ακίνητο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό;Το άγαλμα του Βενιζέλου;Οι κολώνες της ΔΕΗ;Ο Όλυμπος;Ακόμα κι αυτά κινούνται μαζί με τη Γη.

Εγώ,τουναντίον είμαι διακτινισμένη σε ένα κενό χωροχρόνου όπου τα πάντα μένουν ίδια κι απαράλλαχτα.Ξυπνάω-το-πρωί-βάζω-το-μπρίκι-πλένομαι-πάω-στη-δουλειά-γυρίζω-κοιμάμαι-πηγαίνω-για-καφέ-πηγαίνω-σινεμά-πηγαίνω-επισκέψεις-γυρίζω-βλέπω-τηλεόραση-διαβάζω-εφημερίδες-τρώω-κοιμάμαι-ξυπνάω-βάζω-το-μπρίκι κτλ.Καμμιά φορά αλλάζω τη σειρά(π.χ.πρώτα πλένομαι και μετά βάζω καφέ)για να μη λαλήσω.

Η μόνη κίνηση που γίνεται αρκετά συχνά,είναι μέσα στο μυαλό μου.Εκεί κινούνται διάφορα με ταχύτητα φωτός-αλλάζω δουλειά,σπίτι,παρέες,χώρα,ανοίγομαι σε διάφορες ανήθικες προτάσεις,κάνω παιδιά,κι όταν το ρίχνω πολύ έξω,γίνομαι και διάσημη.


Υποθέτω πως δεν πρέπει να τα γράφω αυτά εδώ πέρα διότι δεν κάνω και πολύ καλό στην περσόνα μου...Τριών χρονών κι αυτή.Ελπίζω να μην τα εκατοστήσει μαζί με την ακινησία μου.Έλεγα πως πρέπει να τελειώνω με το μπλόγγιν,διότι σα να νιώθω πως μου τελείωσε αυτό.Αλλά ούτε κι αυτό δεν έχω τα κότσια να αλλάξω...


Υπόσχομαι τώρα,εδώ,αυτή τη στιγμή,πως δεν πρόκειται να ξαναγράψω αν δεν κάνω μια αλλαγή.Σημαντική αλλαγή εννοώ.Είστε μάρτυρες.

Labels:

22 Comments:

  • Πάντως η ρουτίνα σου δεν εκούγεται βαρετή, ειδικά από τη στιγμή που πας για καφέ, σινεμά, κτλ. Λογικό να έχεις κουραστεί από την επανάληψη, αλλά πιστεύω ότι δεν είναι τόσο κουραστική η ρουτίνα καθαυτή, αλλά το γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε ενδιαφέροντα νέα άτομα.

    By Blogger ds, at 10:24 PM  

  • και που ξέρουμε εμείς ότι δεν θα την κάνεις στο μυαλό σου; :p

    3 χρόνια δεν είναι τίποτα. άλλοι περνάνε 13, άλλοι μια ζωή. η ρουτίνα έχει και τα καλά της. δεν θέλεις να βγουν αληθινοί οι κινέζοι με το "πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί μπορεί να το πάθεις", έτσι; :)

    By Blogger Flonsavardu, at 10:56 PM  

  • Για να τα γράφεις όλα αυτά εδώ, σημαίνει ότι δεν έχεις κάποιον/α να τα μοιραστείς (το έκανα και γω παλιότερα στο blog μου) ή διαφορετικά δεν έχεις κάποιον/α με κοινά ενδιαφέροντα που θα σου αποσπάσει τη προσοχή από την ρουτίνα... που πάντα θα υπάρχει.
    ;-)

    By Anonymous adreask, at 11:20 PM  

  • By Anonymous Anonymous, at 1:53 AM  

  • Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Κι εγώ γι'αυτό το λόγο σταμάτησα να γράφω.

    By Anonymous γυάλινο δάκρυ, at 9:54 AM  

  • Εγώ το'κλεισα :)
    Πάνε δυό χρόνια για μένα σ'αυτήν την κατάσταση και ξέρεις τι κατάλαβα; Μόλις ξεπέρασα λίγο αυτό το καθημερινό και άρχισα να καταλαβαίνω ότι περνάω καλά, μου'ρθανε τα πάνω-κάτω. Χέστα.

    By Anonymous wahia, at 1:58 PM  

  • Σε έχει πιάσει οξεία απαλεψίτιδα.
    Δε μπορώ να σου δώσω συμβουλές για το πως θα το αντιμετωπίσεις γιατί δεν ξέρω αν πιάνουν σε γυναίκα :p

    Ξεκόλλααααααααααααααααα

    By Blogger Stefanos, at 3:31 PM  

  • Αν θυσιάσεις την ψηφιακή περσόνα ως άλλη Ιφιγένεια, θα γεμίσουν με ούριο άνεμο τα πανιά της αναλογικής σου ζωής?

    Δεν νομίζω αγαπητή μου!

    Συνέχισε να μας προσφέρεις απλόχερα της ψηφιακές σου σελίδες.

    Όσο για την αναλογική ζωή... εκεί όλοι μας σηκώνουμε τα χέρια ψηλά...

    Πολλά Φιλιά

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 6:03 PM  

  • Dynx@

    Κάποιες φορές σκέφτομαι πως δε με χαλάει τόσο η ρουτίνα αυτή καθαυτή,όσο το ότι δεν προχωράω σε another level.Και πίστεψέ με,το έχω αργήσει πολύ...

    Flonsavardu@

    Δυστυχώς ή ευτυχώς,δε μου βγαίνει να γράφω ψευτιές εδώ πέρα..

    Και το χειρότερο;υποψιάζομαι πως θεώρησα ότι γράφοντάς το εδώ,θα αποκτήσω ένα κίνητρο παραπάνω για αλλαγές!
    (Οου,δε ΛΈΙΜΝΕΣ)

    adreask@

    Ευτυχώς,υπάρχουν κανά δυοτρειςτέσσεριςπέντε(αν μετρήσω θα τους βγάλω παραπάνω)με τους οποίους μοιράζομαι το σύμπαν-αλλά οι περισσότεροι είναι σε παρόμοια κατάσταση μ'εμένα.Κάποιοι προσπαθούν να ξεκολλήσουν,κάποιοι όχι.Και κάποιοι θέλουν να προσπαθήσουν αλλά δεν ξέρουν πώς, οπότε το γράφουν εδώ μπας και γίνει κανά θαύμα...:)

    γυάλινο δάκρυ@

    Το μπλόγκιν είναι πολύ μυστήρια ιστορία τελικά...εύχομαι να τη βρεις την άκρη!(κι αν τη βρεις,άνοιξτο και γράφτη μήπως κ πάρουμε καμμιά καλή ιδέα!:)

    wahia@

    Δε βρέθηκε το ιστολόγιο που ζητάτε;;Γιατί παιδάκι μου τόκλεισες εντελώς;Κρίμα!...με λίγους ανθρώπους ταυτίζομαι εδώ μέσα,άμα φύγουν κι αυτοί ένας ένας, τι θα κάνω εδώ μια βλαμμένη μόνη μου;;ε;;

    Δεν ξέρω τι έγινε,αλλά να προσέχεις πουλάκι μου..και τους άλλους,και τις τρικλοποδιές που εμείς οι ίδιοι βάζουμε στον εαυτό μας(για να μην κατηγορούμε συνέχεια το σύμπαν:)

    φιλιά πολλά


    prophetΕσταριανάκο@,
    εμ δεν είναι οξεία,είναι χρονία,αυτό είναι το πρόβλημα(αν εννοείς αλκοόλ,ναι,δεν ενδείκνυται...πες όμως καμμιά ιδέα,ποτέ δεν ξέρεις)

    Ευελπιστώ κάποτε να υπάρξει νέο ποστ με τίτλο"ξεκόλλημα"..

    Στ@

    Πέρασα παλιότερα από τη φάση που θεωρούσα πως το μπλογκ μού σταματούσε τη ζωή-κατάλαβα πολύ σύντομα πως είναι μαλακία κ δεν τα ρίχνω πια σ’αυτό..Μωρέ δεν είναι που θέλω να σταματήσω,είναι που γράφω ανόρεχτα γιατί έγινε κ η ζωή μου χωρίς όρεξη..

    φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:43 AM  

  • Ναι σιγά μην έφευγα! Εδώ στα σχόλια θα είμαι να σε ενοχλώ!

    By Anonymous wahia, at 1:06 PM  

  • The life I think about
    is so much better than this
    I never thought I'd be stuck in this mess

    Που λένε και οι θεοί 3DG. Όπως κατάλαβες δε βρήκα καμία άρκη.

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 12:22 AM  

  • *άκρη

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 12:22 AM  

  • By Anonymous Anonymous, at 1:00 AM  

  • Το αλκοόλ , ναι είναι μια παράμετρος..

    By Blogger Stefanos, at 11:56 AM  

  • Ρε παιδιά ποιος φταίει για την ρουτίνα; Εμείς δεν φταίμε; Μήπως πρέπει κατά διαστήματα να κάναμε κάποιες αλλάγές στη ζωή μας; Όχι απαραίτητα μεγάλες και οι μικρές καλές είναι... Πες ότι η ζωή είναι είναι γκομενά σου αν την πηγαίνεις όλο στα ίδια θα βαρεθεί...
    Και πάνω απόλα δεν θα πέφτουμε!!!! :):):):):)

    By Blogger Δραπέτης, at 3:16 PM  

  • Anteeee
    sou valane super-glue kai sta daxtyla???
    anevase kanena post!

    xxx

    By Blogger Live!News, at 1:39 PM  

  • εχεις αργησει δραματικα να κανεις νεο ποστ. Ελα αφου το βλεπω, το εχεις αποθηκευσει στα προχειρα. Μην ντρεπεσαι.

    By Blogger B., at 5:10 AM  

  • Ξαναγράψε όπως είσαι! ΤΩΡΑ! Οι αλλαγές έρχονται και κάθονται όσο και να μην τις βλέπουμε!!! ΤΩΡΑ ΕΙΠΑ!!! Φιλάρες γλύκα γλυκα γλύκα!!!

    By Blogger Kwlogria, at 10:48 PM  

  • Ω γιες,φίλοι μου..Ζω!Αυτός που παρα τρίχα να τα κακάρωνε είναι ο υπολογιστάκος μου,το χρυσό μου...αλλά τελικά τα κατάφερε!όχι μόνος του φυσικά,ΕΦΤΥΣΑ ΑΙΜΑ λέμε.

    Δεν είμαι σίγουρη πότε θα ξαναγράψω,αλλά σαν κάτι να αχνοφαίνεται στον ορίζοντα...(ναι,αχνοφαίνεται ένα ποστ)

    μουτς :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:37 AM  

  • Α ΧΑ!! She's back!!! :D :D :D

    By Blogger Stefanos, at 5:29 PM  

  • Ooooo!!!!

    By Blogger Δραπέτης, at 7:24 PM  

  • ! ! !

    By Blogger B., at 5:09 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker