Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, September 29, 2010

Enough is enough(is enough)

Ξαναδιάβασα το προηγούμενο ποστ και σκέφτηκα ότι πολλή μιζέρια έχει πέσει ρε παιδί μου στις τελευταίες αναρτήσεις μου(σικ).Γενικά την έχω αυτή την τάση της αυτολύπησης και ψιλομαζοχισμού,αλλά τώρα μου την έδωσε.Τέλος λοιπόν μ'αυτό το θέμα,πάμε γι'άλλα,ή για τίποτα ένιγουέι,αλλά χωρίς μουρμούρα και κλάψομουνίαση(σόρι για το λεξιλόγιο,αλλά είπαμε μου την έδωσε)και "μπουχουχου,οι γκόμενοι που θέλω θέλουν άλλες και τίποτα δε μου πάει καλά και τι κάνει πια αυτό το σύμπαν και δεν κουνάει τον κώλο του να με βοηθήσει"και μη χέσω.



Άντε γιατί!



Άσε που νομίζω πως όλο αυτό είναι μια ωραία παγίδα που έχω στήσει στον εαυτό μου για να κάθομαι στα αυγά μου,να μην κάνω τίποτα και να κατηγορώ τους άλλους γι'αυτό.



-Και πού το κατάλαβες ρε μεγάλη;Αυτό ακούγεται και γαμώ τις συνειδητοποιήσεις!πετάγεται ο γνωστός άγνωστος Κάποιος και με αναγκάζει να εξηγήσω ενώ σκόπευα να σταματήσω το γράψιμο και την πέσω στον καναπέ



Λοιπόν μεγάλε,έγραψα μια ολόκληρη παράγραφο εξηγώντας,μετά την έσβησα όμως γιατί θέλει πολλές λεπτομέρειες,οπότε θα μείνεις με την απορία




Ένα μόνο σου λέω:μην πιστεύεις όλα όσα σου τσαμπουνάω,διότι ενίοτε νομίζω ότι σε κοροϊδεύω(και μαζί,τον εαυτό μου)

Labels:

7 Comments:

  • Δυο είναι οι λύσεις που μπορείς να έχεις στο πρόβλημα σου. Είτε να βρείς νόημα σε κάτι που θα σου δώσει κίνητρο για να συνεχίσεις με ενδιαφέρον τη ζωή σου, βγάζοντας σε από το τέλμα στο οποίο έχεις περιέλθει, είτε να αναζητήσεις την γαλήνη σου μέσω ψυχανάλυσης. Το δεύτερο δεν είναι κάτι το οποίο το λέω κοροϊδευτικά, απλά έχω και γω τα ίδια συμπτώματα και το έχω ψάξει, σου λέω!
    Πόσες φορές γυρίζεις με το μυαλό σου και "ξαναπαίζεις" γεγονότα που πιστεύεις ότι σημάδεψαν τις σχέσεις σου; Δεν κάνεις συνεχώς διάλογο με τον εαυτό σου για το που έκανες σφάλμα, τι θα μπορούσες να διορθώσεις, τι θα γινόταν αν έκανες το ένα ή το άλλο σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Όλο αυτό, οδηγεί σε "μείωση" του εαυτού σου, σε χαμηλή αυτοεκτίμηση και τελικά στην αυτολύπηση που λές.
    Μέχρι που μια μέρα αντιλαμβάνεσαι ότι δεν κερδίζεις και πολλά πράγματα με αυτό που κάνεις και αρχίζεις και προσπαθείς πάλι από την αρχή να στηρίξεις τον εαυτό σου, να ενεργείς θετικά, να βελτιωθείς ως άνθρωπος. Μέχρι την επόμενη επιτυχία ή αποτυχία... και πάλι από την αρχή!
    Τώρα, αν όλο αυτό είναι μια επικάλυψη της αδυναμίας να κάνεις κάποια κίνηση που θα ορίσει το δικό σου σύμπαν και δεν θα επιτρέψει το σύμπαν να ορίσει τις τύχες σου, τι να σου πω δεν το ξέρω ακριβώς γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν πιστεύω και πολύ στη μοίρα, στο "γραφτό". Πάντως και αυτό, αν το σκεφτείς έτσι οδηγεί στην χαμηλή αυτοεκτίμηση (λόγω αδυναμίας να ορίσεις τη δική σου ζωή) και τελικά στην αυτολύπηση. Όμως θα ήθελαν να σου θέσω το εξής ερώτημα που με βασανίζει και μένα, αν σκεφτόσουν λιγότερο εγωιστικά σε μια τέτοια περίπτωση, πως θα ήταν τα πράγματα;

    Sorry για το μακροσκελές του σχολίου, με έπιασε οίστρος!
    (Επίσης, μη φοβάσαι δεν σε ξέρω και σίγουρα δεν με ξέρεις)

    By Anonymous Ανδρέας, at 10:43 PM  

  • is enough is enough ..

    ναι δεν λεω φτάνει μέχρι εδώ. 'Ομως θυμίσου πόσες φορές έχεις φτάσει σ'αυτό το σημείο (να λες μέχρι εδώ)και πόσες απ'αυτές το τήρησες. Ελάχιστες.. ή όχι;

    Καιρός είναι να πάρεις τ' απάνω σου και στο τέλος τέλος ν'αναγκάσεις ΕΣΥ το σύμπαν να δουλέψει για πάρτη σου.

    Καλή τύχη.. Θα.. σε παρακολουθώ..;)

    By Blogger prokopis, at 10:21 AM  

  • This comment has been removed by the author.

    By Blogger prokopis, at 10:23 AM  

  • τσα!ΤΣΑ!Επέστρεψες!Τι καλα; Δεν εχω να πω πολλά για το ποστ, υποπτεύομαι ότι ούτε το ένα δέκατο δεν έχεις γράψει αλλά να..ΤΣΑ!
    ¨)

    By Anonymous wahia, at 4:16 PM  

  • Τι έγινε ρε παιδιά; Πλακώσαμε πολλοί "γνωστοί άγνωστοι" εδώ...

    By Anonymous Anonymous, at 9:12 AM  

  • Ανδρέα,συμφωνώ μαζί σου,βέβαια θεωρώ ότι τελικά το κίνητρο δεν μπορεί να μας το δώσει κάτι απ'έξω,αλλά πρέπει να ξεκινάει από μέσα μας.Για την κάθε είδους ψυχοθεραπεία είμαι απολύτως υπέρ-όμως η ψυχανάλυση ειδικότερα θέλει να έχεις χρόνο και χρήμα,και πιστεύω δεν ταιριάζει σε όλους(εγώ πάλι δεν έχω ούτε αρκετό χρόνο ούτε περίσσιο χρήμα..)
    Για τον εγωισμό-εγωκεντρισμό θα τον έλεγα εγώ,επίσης έπεσες διάνα.Το πρόβλημα των περισσοτέρων που έχουν ζόρι με τις σχέσεις,είναι το ότι δεν μπορούν να δούν έξω πέρα από τη δική τους μύτη και τα ερμηνεύουν όλα λες και είναι οι ίδιοι το επίκεντρο του κόσμου!
    Δε με τρομάζουν τα μακροσκελή σχόλια:)-το ενδεχόμενο να με ξέρει κάποιος όμως,με τρομοκρατεί τόσο που θα με κάνει να εξαφανίσω το μπλογκ(και πολύ θα λυπηθώ)

    Προκοπάκο,ναι όντως το έχω κάνει πολλές φορές,αλλά ευτυχώς αυτή δεν είναι μια από αυτές!Απ'ότι φαίνεται το εννοούσα...:)))

    Wahiτσα!Wahiτσα!καλά,το πόσο χάρηκα δε λέγεται:)))))
    Έχεις δίκιο,τίποτα δεν έγραψα και τελικά δε χρειάζεται,γιατί μαλακίες θα έλεγα όπως θα δείξει το επόμενο ποστ
    φιλιάαααααααα κάνε ξανά μπλογκ και γράφεεεεεε

    Ένας είναι ο γνωστός άγνωστος ανώνυμε-η wahia είναι γνωστή κι πολυαγαπημένη:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:33 PM  

  • .....και σου τα έλεγα πριν κάνα-δυό χρόνια ο λαμόγιος ο Karagioz! Ίσιωσαι ρε Αurita και μη με πετροβολάς.Εσύ όμως μού έκοβες τόν βήχα και εγώ έκανα σουλάτσο σε άλλα κόλπα! Τώρα σκέψου εάν ο ταπεινός Karagioz ή οι ......σε αγαπούσαν!!!!! Υ/Γ ακόμη κάνω μάτι στά κυτάπια σου

    By Blogger karagioz, at 10:16 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker