Απεραντο γαλαζιο

Thursday, October 12, 2006

Κι αυριο ειναι Παρασκευη και 13;Ε ρε γλεντια!

Ρε συ συμπαν εκει εξω,για πες μου κατι σε παρακαλω:

ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΜΟΥΤΖΩΣΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ Ο ΜΗΝΑΣ;

Με το που ξεκιναει η μερα απο τοτε που γραφω στα χαρτια μου τοσο/Οκτωβριου,κατι στραβο θα συμβει απαραιτητως-με καποιον θα τσακωθω στο δρομο,με καποιον θα εκνευριστω,σταναχωρεθω,παρεξηγηθω κτλ.και συνεχιζεται ετσι μεχρι το βραδυ ωσπου να ξαναξυπνησω και να αρχισουν τα ιδια η παρομοια.
Οπως σημερα,κακη ωρα, που πηγα το πρωι σερνοντας τα νυσταγμενα μου βηματα να παρω τ'αμαξι μου να παω στη δουλεια μου.Εκει που ξεκλειδωνα,πετιεται μπροστα μου μια 45αρα με ξασμενο ξανθο μαλλι,τσιγαρο στο χερι,μπλουζακι με στρας και υφος Δεσπως Διαμαντιδου στα κοκκινα φαναρια και μου βαζει χερι πως της εκλεισα την προσοψη του μαγαζιου(κομμωτηριο)και"κοπελια,κοιτα,μη σε ξαναδω να παρκαρεις εδω,ακους;"διοτι εχει 4 παιδια να θρεψει και θα φωναξει την αστυνομια ετσι και με ξαναδει εκει...

Ε;
Την κοιταξα για λιγο αποσβολωμενη και μετα θυμηθηκα τι εγινε χθες το βραδυ-εψαχνα παρκιν μιση ωρα και δεν υπηρχε τετραγωνικο ελευθερο πουθενα γιατι ειχε καποια εκδηλωση εδω κοντα.Αρχισα να εξηγω την κατασταση,βλεπω δεν παιρνει απο λογια.Μπαρουτιαζω,επιμενω ομως σε κατι ευγενικα,τυπου"ο τροπος που μιλατε δεν μου αρεσει καθολου"
Χα!
Που πας κοπελα μου με τα σεις και με τα σας;
Δε χαμπαριαζε τιποτα,γινοταν αντιθετως ολοενα και πιο επιθετικη.Ενας τυπος που ηταν εκει μου λεει"αστο,αστο,δεν εγινε τιποτα"και μου κανει νοημα να φυγω.
Εδωσα τοπο στην οργη,ειχα αργησει κιολας.
Πισω μου η πατρονοκομμωτρια συνεχισε να φωναζει"θα φωναξω την αστυνομια αν σε ξαναδω εδω!",κραδαινοντας απειλητικα το χερι με το τσιγαρο.
"Φωναξε οτι θες"της πεταξα απ'το μισανοιχτο παραθυρο κιεβαλα μπρος για να δω τι αλλο μου επεφυλασσε η μερα μετα το χαρουμενο πρωινο ξυπνημα...Ειχα κιαλλα εξι τσιγαρα στο πακετο,παλι καλα!Μου ερχοταν να τα μπηξω,τι σκατα γινεται,ολοι οι μαλακες του κοσμου πανω μου θα πεσουν;

Καποιος ισως πει"σιγα μωρε,σε ολους συμβαινουν τετοια,δεν ειναι και προς θανατον".
Δεν αντιλεγω.
Αυτα που αναφερω ειναι τα light.Τα σοβαρα τα κραταω και τα επεξεργαζομαι.
Κιοταν εχεις μεγαλα και σοβαρα,τα μικρα αυτα ειναι το κερασι στην τουρτα.Η σταγονα που ξεχειλιζει.The last straw.

Δε θα παρω τσιγαρα,δε θα παρω τσιγαρα,δε θα παρω τσιγαρα...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker