Απεραντο γαλαζιο

Thursday, October 26, 2006

"Βρε ειμαστε καλοι ανθρωποι κατα βαθος..."

Παλι ιστορια με παρκαρισμα.
Εχω αραξει το αμαξι σε γωνια πανω σε διαβαση-το εχω κολλησει στο πεζοδρομιο για να χωρανε τα διερχομενα αυτοκινητα.Ειναι ωρα που η αγορα ειναι ανοιχτη,και ευχαριστω το Θεο ακομα και για αυτη την οχι και τοσο καταλληλη θεση,Αλλωστε δε θ'αργησω πολυ,εχω παρατηρησει οτι δε γραφουνε αυτη την ωρα,ειναι και μικρο το στενακι...
Καθομαι μεσα στο αυτοκινητο και κοιταω καποια μηνυματα στο κινητο πριν παω στη δουλεια μου
ΤΑΚ ΤΑΚ!
Τρομαξα!Ημουν αφοσιωμενη φαινεται
Καποιος μου χτυπουσε το τζαμι μεσα απο ενα αμαξι που περιμενε διπλα μου στο κοκκινο.
"Ωχ,τι θελει τωρα,να με κραξει που ειμαι πανω στη γωνια και δε χωραει καλα,εχει και τεραστιο τζιπ..."σκεφτομαι,καθως ανοιγω μαγκωμενα το παραθυρο του συνοδηγου.
Νεαρος,καλοφτιαγμενος,με λιγο απολογητικο υφος γιατι καταλαβε οτι με τρομαξε..
-Θελεις να παρκαρεις;Εγω μολις τωρα βγηκα,50 μετρα πιο πισω ημουν παρκαρισμενος.
.......What?Τι εγινε ρε παιδια;
Τι καλωσυνες ειναι αυτες;Τι πολιτισμος;Τι αλληλεγγυη;
Χαμογελαω
-Ευχαριστω,αλλα μεχρι να κανω τον κυκλο και να παω θα εχουν πιασει τη θεση 15 φορες
-Οχι,δε θα την πιασουν,ειναι πολυ κοντα!
επιμενει
-Δεν μπορω να το ρισκαρω,αλλωστε δε θα κατσω πολυ εδω,σ'ευχαριστω πολυ παντως!
Ετοιμαζεται να πει κατι αλλα εχει αναψει το πρασινο και τον κορναρουν.

Να κατι τετοια γινονται κιαρχιζω να επανεκτιμω το ελληνικο φιλοτιμο...
Μεχρι να μου κανει προσπεραση απο δεξια χωρις φλας ο επομενος μαλακοκαυλης(η και μαλακοκαυλιτσα,δεν τις βγαζω απ'εξω τις εκπροσωπους του φυλου μου,ισα ισα ορισμενες φορες ειναι και πιο μαλακισμενες οδηγοι) και να θυμηθω σε ποια χωρα ζω...

[Ασχετο:ποιο να'ναι το αντιστοιχο του "μαλακοκαυλης"για τις γυναικες;
Υποθετω"κρυομουνα";]

Labels:

7 Comments:

  • Αν και δεν μαρέσει να λέω τέτοιες λέξεις θα στο πω : στεγνομ...να

    Λοιπόν είσαι τρελή που άφησες τον παιδαρά με το τζιπ να φύγει έτσι? Ενα τηλέφωνο δεν κράτησες? Τις πινακίδες δεν έγραψες? Που θα βρούμε ξανά αυτόν τον ιππότη? Αν όχι για σένα γιατί μπορεί να έχεις σχέση, για μένα. Μπόρεί να έχει και σχέση με ηλεκρτονικά και να μπορούσε να μου δείξει πως δουλεύει το dvd εγκραφής. Βαριέμαι τόσο πολύ να διαβάζω το manual...

    Miss (:-?

    By Anonymous Anonymous, at 4:43 PM  

  • XAX
    thnks gia to reply sto Provato (o Mixalis??) Moy exei tyxei k mena h eygeneia ayth!!..ype8esa pws einai h ekseresh bebaia giati den moy symbainei syxna na m einai toso eygenikoi oloi!Alla se faseis san k aytes niw8eis katoikos enos mikroy xwrioy..(e?)..niw8eis ligo poly filos me olo ton kosmo.Soty pernaei apo to myalo h skepsh, "na paw na toy mhlhsw na ton boh8hsw???" Isws an eimastan perissotero eygenikoi kai anoixtoi me toys ksenous na niw8ame k emeis ligotero monoi.
    ... Aurelia aurita den einai eidos medoysas?..kapou sthn Zwoologia1 to exei parei to mati moy...

    By Anonymous Anonymous, at 11:47 AM  

  • miss@
    πιπερι στο στομα και οι δυο μας!
    Οσο για τον ευγενικο νεο,ειμαι πολυ αισιοδοξη οτι δεν ειναι ο μονος!Για το μανουαλ ομως,μπορουμε να τα καταφερουμε και μονες μας!Αντε,μη βαριεσαι!
    yioryos@
    Γιωργος φανταζομαι εννοει το nick,ε;Περιεργα το γραφεις!
    Ελπιζω να λυθηκε η παρεξηγηση εκει στο μαντρι. :)
    Δεν ειναι δραμα να εκπλησσομαστε οταν ο αλλος ειναι ευγενικος,ενω θα επρεπε αυτο να ειναι το συνηθισμενο,και οχι η αγενεια;Συμφωνω μαζι σου οτι νιωθω πολυ οικεια με τους αλλους σε τετοιες περιστασεις,ειναι πολυ ομορφη η αισθηση οτι ζεις σε ενα κοσμο οπου υπαρχει χαμογελο και καλη διαθεση!Ολοι αγαπημενοι!Τι κριμα που το συνηθες ειναι το αντιθετο...
    Καλα θυμασαι απ'τη ζωολογια!Εισαι διαβαστερο παιδι φαινεται:-)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 8:46 PM  

  • με κάλυψε η anonymous, γμτ, ΄πες μου περιοχή να πάω να κατασκηνώσω, έτσι τ΄αφήνουν αυτά???
    Άσχετο, δεν ξέρω άλλον άνθρωπο που να διάβασε ολόκληρη τη "Μυστική Ιστορία" και να του άρεσε κιόλας.

    By Blogger Lost, at 5:17 PM  

  • Καλα βρε κοριτσια,μη βαρατε!Απο δω και στο εξης,βιογραφικο και πολαροιντ θα αποσπωνται απο καθε υποσχομενο αρσενικο...Ηλικιακο φασμα μονο πειτε μου...:-)
    Lost@
    Αληθεια λες;;;Εγω το βρηκα καταπληκτικο-το'χα διαβασει θυμαμαι χωρις διακοπη σε δυο μερες!Φανταζομαι το θεμα ειναι ποσο θα ταυτιστει κανεις με τον ηρωα...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:06 AM  

  • Αλήθεια, αλήθεια. Διάβασες μήπως το επόμενό της?

    By Blogger Lost, at 6:41 PM  

  • "Ο μικρος φιλος"...Ναι,το διαβασα,και ισχυει κατα τη γνωμη μου αυτο που συμβαινει συνηθως με τα πρωτολεια και τη συνεχεια:ψιλοαπογοητευση...το βρηκα ανισο,καποια σημεια να κρατουν το ενδιαφερον και καποια αλλα να χανεται το νοημα.Δε θα στο συνιστουσα..

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:00 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker