Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, February 14, 2007

John the revelator(ή κάλλιο 5 και στο χέρι...)

Πολύ με δυσκόλεψε η σαλατίτσα με την αποστολή των 5 αποκαλύψεων...Τι να αποκαλύψω και να μη γίνω τελείως ρόμπα!Αλλά επειδή θέλω να παίξω και το παιχνίδι σωστά,σκέφτομαι ότι δε θα ήθελα να είναι και τελείως ανώδυνα πράγματα τύπου"αγαπώ τα ζώα".Οπότε...
here goes nothing:

1.Μου αρέσει υπερβολικά το καλαμπόκι σε όλες του τις μορφές-ποπ κορν,κονσέρβα,βραστό,ψητό...Η εξήγηση αναζητείται στην προηγούμενη ζωή μου(ήμουν κότα μάλλον).Ο ψιλικατζής της γειτονιάς έχει πάθει πλάκα(αγοράζω 5 5 τα ποπ ο τοπς-μια μέρα που του είχαν τελειώσει αισθάνθηκε τόσο άσχημα που μου έκανε δώρο ένα αυγουλάκι κίντερ για να με παρηγορήσει!).

2.Είμαι συνειδητοποιημένη οικολόγος-ανακυκλώνω συστηματικά και άποφεύγω να παίρνω πλαστικές σακκούλες απ'τα μαγαζιά.Επίσης όταν πηγαίνω να ψωνίσω,παίρνω μαζί μου τη σακκούλα μου.Ο ψιλικατζής της γειτονιάς έπαθε δεύτερη πλάκα που με έβλεπε να πηγαίνω με τη μεγάλη χαρτοσακκούλα Zara(για να χωράει τα ποπκορν)....

3.Κάποτε ένα καλοκαίρι που έβαζε στην τηλεόραση το Σταρ τρεκ(τα παλιά με τον Κάπτεν Κερκ)επανάληψη το πρωί στις 6 η ώρα,έβαζα κάθε μέρα ξυπνητήρι,το έβλεπα και μετά ξανακοιμόμουν.

4.Έχω περάσει 2 συνεχόμενα 24ωρα χωρίς ύπνο παίζοντας μπιρίμπα με την καλή μου ξαδέλφη.Τις 6 ώρες από τις 48 παίζαμε στα μουγγά διότι είχαμε μαλώσει για τους κανόνες του παιχνιδιού και δε μιλιόμασταν!

5.Έχω οδηγήσει μεθυσμένη 3-4 φορές(και δε θα το ξανακάνω ποτέ).Τη μια από αυτές,βράδυ σε ντίρλα κατάσταση,με συνοδηγό έναν ακόμη πιο ντίρλα συνάδελφο,μπήκα με το αμάξι σε ένα παρκο,βγαίνοντας κατέβηκα κάτι σκαλιά και ένα πεζοδρόμιο,και μετά,ακολουθώντας τις οδηγίες του συνοδηγού(-καλά πάμε Κώστααα;-καλά πάμεεεε-είσαι σίγουροοος;-καλά πάμεεεε),βγήκαμε από την πόλη νομίζοντας ότι κατευθυνόμαστε στα σπίτια μας.Πήρα χαμπάρι πού είμαστε όταν είδα πινακίδα που έγραφε όνομα άλλης πόλης.Ο συνοδηγός δεν πήρε χαμπάρι τίποτα.


Και τώρα η σειρά σας!
(πρέπει λέει να γράψετε 5 πράγματα αποκαλυπτικά για τον εαυτό σας γιατί αλλιώς....δεν έχω καταλάβει τι θα γίνει,αλλά πλάκα έχει τέλος πάντων!α,και να βάλετε άλλους 5 να κάνουν το ίδιο..:)

lost
brokenlink
luccia
skylos
cyrusgeo και π

Labels:

6 Comments:

  • Μπραβίσιμο!!! Μια χαρά τα πήγες!
    Καλή σου μέρα!!!!!!!!!!

    By Blogger kotosalata, at 9:48 AM  

  • Thanx!It was fun:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:02 PM  

  • Ντάξ, ντάξ, θα γράψω κι εγώ αλλά μέσα στο ΣΚ, γιατί έχω ντέρτια τώρα.
    Φιλιάαα

    By Blogger Lost, at 11:10 PM  

  • Γλυκιά μου,όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων:αν είναι για έρωτες,και ποτέεεε να μη γράψεις...
    Τυχερή!Ζηλεύω!Αλλά χαίρομαι πιο πολύ!Και φτύνω να μη ματιάξω(αν και δε ματιάζω εγώ,μόνο καλή ενέργεια μεταδίδω)
    Φιλιά!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:32 AM  

  • 3. Ησουν σε καλο δρομο
    2. Πρεπει να εισαι η μοναδικη στο Ελλαδισταν που κανει κατι τετοιο.

    By Blogger B, at 10:00 PM  

  • Ναι,το πιστεύω δυστυχώς ότι είμαι η μοναδική διότι συνήθως με κοιτάνε περίεργα(του ψιλικατζή του πήρε περί τον 1 χρόνο να το συνηθίσει και να μην ετοιμάζει σακκούλα όταν με έβλεπε...)
    "Ήμουν"σε καλό δρόμο;όχι βρε,ακόμα είμαι(απλά έκτοτε απέκτησα βίντεο)
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:57 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker