Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, June 13, 2007

Άνδρα μοι ένεπε

Μού’κανε πιάσε-πέτα η ανανταμ παπαντάμ ένα μπαλάκιο,το οποίο αν εννόησα σωστά,θέλει να γράψω ποιός είναι για μένα ο ιδανικός άντρας....







Συγγνώμη για την καθυστέρηση,σκούπιζα τα δάκρυα από τα γέλια που με πιάσαν αυθορμήτως.Διότι σκεφτόμουν-κρίνοντας από το ένδοξο παρελθόν μου ως το ένα βασικό συστατικό της εκάστοτε συνταγής «θα είναι εκεί κι ο τάδε με την Αουρέλια»-ότι όποιον και να παραλάβω,ιδανικό,μη ιδανικό,καταπληκτικό ή πληκτικό,θα τον παραδώσω πίσω στο κατάστημα τέρας.Πώς το κάνω αυτό;Ας μην αποκαλύψω λεπτομέρειες,μπορεί να διαβάζουν και μικρά παιδιά και δε θέλω να δώσω το κακό παράδειγμα...Δε θέλει άλλωστε και πολλά για να κάνεις τη ζωή κάποιου σερνικού σκέιτμπορντ.Τι "γιατί το κάνω;"Επειδή ο μπαμπάς μου μας άφησε όταν ήμουνα μικρή και θέλω τους κάνω να φύγουνε για να ζω ξανά και ξανά τον αποχωρισμό,ξέρω γω;Μαλακίες...


Και τι σημαίνει ιδανικός,για να έχουμε καλό ρώτημα;
Είναι ο συμπληρωματικός για τον καθένα μας;Το άλλο μισό του πορτοκαλιού;Μια ονειροφαντασία που δεν υπάρχει;
Και πες ότι τον συναντάω.Θα τον ενδιαφέρει που θα είναι το ιδανικό μου ή θα χέστηκε,διότι το δικό του ιδανικό είναι η Pamela Anderson;

Τέλος πάντων,επειδή υποψιάζομαι ότι αν συνεχίσω έτσι θα το χέσω το παιχνίδι,σκάω και...

Ξεκινώ

Απ’έξω,να μοιάζει με έναν(ή και να ΕΙΝΑΙ ένας,νο πρόμπλεμ)από τους κάτωθι:

Mel Gibson-στα νιάτα του και πιο ψηλός
Johnny Depp-άνευ χρυσού δοντιού
Jude Law-ως έχει
Mark Ruffalo-κατά προτίμηση με την κοτσίδα που είχε στο Collateral
Peter Saarsgaard-δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του;Σα δε ντρέπεται η μουλάρα.Έπαιζε το παλιοτόμαρο στο Boys don’t cry(που πήρε Όσκαρ η Χίλαρι Σουάνκ;Τίποτα;Λυπάμαι,δεν έχει άλλη βοήθεια)
Επίσης:
Να έχει ολίγη τρίχα στο στήθος(τόση όση)και ΕΠΟΥΔΕΝΙ στην πλάτη.Εν ανάγκη,να κάνει χαλάουα.Εν ανάγκη,θα του κάνω εγώ χαλάουα(αρχίσαμε τις εκπτώσειειειεις....)
Να περιποιείται και να φροντίζει τον εαυτό του(τόσο όσο,αν είναι να μαλώνουμε για την υδατική,χέστο)
Να ξέρει να σιδερώνει(αυτό πάει στην κατηγορία «ταλέντα»αλλά δεν πειράζει)

Από μέσα τώρα:

Να μη με κάνει να ζηλεύω.Να έχει τη σιγουριά για τον εαυτό του που χρειάζεται ώστε να μην κολακεύεται όταν του την πέσει η τσουλοσύζυγος του γνωστού,ή η τσουλοσυνάδελφος ή γενικά η τσουλόγλου της γειτονιάς-γιατί δε θα έχει ανάγκη να του την πέφτουν για να επιβεβαιωθεί.
Και φυσικά,να μη με απατήσει ΠΟΤΕ.Ούτε κι εγώ θα τον απατήσω,πρόμις.
Να γελάω μαζί του-και να γελάει μαζί μου(with me,not at me)
Να έχει φίλους.Φίλες προαιρετικές.
Να έχει ενδιαφέροντα(όχι τύπου «κυνήγι» και άλλα αντιοικολογικά,ούτε τύπου «Πανάθα-Θρύλε»και το ριγέ λαιμοπνίχτη χειμώνα καλοκαίρι.Τόσο όσο λέμε)
Να μην ακούει σκυλάδικα,αυτοσχεδιαστική τζαζ και ραπ(και δη στη διαπασών μέσα στο αυτοκίνητο).
Να έχει απεριόριστη χρονική διάρκεια και φαντασία.Και να παίρνει πρωτοβουλίες.Και να μιλάει.Πού;Τι πού;Εκεί.Και να τον αγγίζω και να μου σηκώνεται.Αν δεν υπάρχει αυτό,κι όλα τα άλλα να υπάρχουν,πάπαλααα
Να μη λέει ψέμματα(εκτός αν είναι για να μου πει ότι του άρεσε το κάρβουνο που του μαγείρεψα)
Αν σταματήσει να είναι ερωτευμένος μαζί μου,να έχει τα κότσια να μου το πει
Να ξέρει να σιδερώνει


Τα άνωθεν ισχύουν με την προϋπόθεση ότι θα φέρομαι κι εγώ σαν ιδανική γυναίκα(Αουμμμμ...γιον....τι έγινε;κάτι έβλεπα στον ύπνο μου αλλά δε θυμάμαι τι)

Εντάξει,το παιχνίδι το έπαιξα όπως έπρεπε.
Εκτός παιχνιδιού όμως-διότι κουραφέξαλα λέει η Δρούζα,ιδέα δεν έχει για τη ζωή-ένας είναι ο ιδανικός άντρας για μένα:αυτός που θα ξέρει να ξεφεύγει από όλες τις παγίδες που στάνταρ θα του στήσω για να τον διώξω.Κι εγώ υπόσχομαι να προσπαθήσω να μάθω να μένω...
(και να ξέρει και να σιδερώνει)



Το μπαλάκιο τούτο,το πετάω στα κεραμίδια των Luccia,Κωλόγρια και Kotosalata
κι άμα θένε,ας το κατεβάσουν.
Να παίξουν κι αγοράκια και να πουν την ιδανική τους γυναίκα;Να παίξουν.Brokenlink,Fusmoker και Estarian.Ά,κι ο st

Labels:

6 Comments:

  • "Να έχει τη σιγουριά για τον εαυτό του που χρειάζεται ώστε να μην κολακεύεται όταν του την πέσει η τσουλοσύζυγος του γνωστού,ή η τσουλοσυνάδελφος ή γενικά η τσουλόγλου της γειτονιάς-γιατί δε θα έχει ανάγκη να του την πέφτουν για να επιβεβαιωθεί."
    Αυτο ειναι κομματακι αδυνατο.
    Και γκεί να είναι ο ανθρωπος
    πάλι θα κολακευεται...

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 9:45 AM  

  • Ιδανική γυναικα για μένα είναι η Αννα που με ανεχεται..

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 9:47 AM  

  • Οκ,απάντηση δεκτή!
    (΄Οσο για το άλλο,διαφωνώ κάθετα-και επίσης το απόσπασμα που διάλεξες ΔΕΝ είναι μόνο του,ακολουθεί τη φράση"να μη με κάνει να ζηλεύω".Το να έχει ανάγκη κάποιος που είναι σε σχέση να φλερτάρει και να χαριεντίζεται με την πάσα μία για να επιβεβαιωθεί,είναι ανωριμότητες του κερατά και εφηβικές μαλακίες-ιν μαι οπίνιον...)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 3:23 PM  

  • Aurelia λίγα ζητάς ρε :P
    (..αυτό με το σιδέρωμα ελπίζω να μην το έχουν κάι άλλες σαν και εσένα γιατί τότε υπάρχει πρόβλημα..)
    Άντε να δούμε τι θα πω εγώ τώρα.. :)

    By Blogger FuSmOKer, at 7:05 PM  

  • Οκ Αι αξεπτ γιουρ ποιντ αμπαουτ "Ζηλευω".

    Παντως χαζαχαζα πλακαπλακα το γελιο ειναι το καλυτερο σημείο αναμεσα σε δυο ατομα... Αυτο που λεν οι Texas "I don't want a lover a just need a friend"

    Καλως η κακως με τα χρόνια το παθος περναει και ο ερωτας γινεται αγαπη σιγα αλλα σταθερα..Αλλαζει η φαση, c'est la vie.


    (Εγω παντως σιδερωνω αλλα προτιμω να κάνω την παπιαν ;))

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 9:18 PM  

  • Ένα βρε fu,παιχνίδι είναι,ονειρέψου ελεύθερα!
    Πάντως εμένα οι κατά καιρούς σύντροφοί μου δεν είχαν πάντα σχέση με τα αναγραφόμενά μου-τρανή απόδειξη πως άλλο η φαντασίωση,και άλλο τι θα σου καβλώσει στην πραγματικότητα...(ευτυχώς σχετικά με την τρίχα και το σιδέρωμα,στάθηκα τυχερή:)

    st,αν το κορίτσι δεν παραπονιέται,τρελός είσαι;κάνε μόκο...
    Σιδέρωμα+εγώ=HATE HATE HATE!!!!!!!!!!
    Γέλιο,ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ

    By Blogger Aurelia Aurita, at 4:34 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker