Απεραντο γαλαζιο

Friday, June 29, 2007

It's all in the mind

Φεύγω.Προσπαθώντας να έχω το παραπάνω μότο στο μυαλό.Προς το παρόν,δεν αισθάνομαι το παραμικρό άγχος.Αυτό συμβαίνει επειδή α)πατάω ακόμη σε οικεία χώματα,και β)έχω στήσει οδοφράγματα ώστε να μη φτάσει τίποτα που να μπορεί να με αγχώσει στον προμετωπιαίο φλοιό.(Το ότι ξύπνησα από τις 5μιση σήμερα και δεν μπορούσα να ξανακοιμηθώ,θα το κατατάξω στα τυχαία συμβάντα)

Φεύγω.Αν,παρ'ελπίδα,ο καινούριος δυνατός εαυτός που δημιούργησα ειδικά για την περίσταση κόψει λάσπη με το που θα δει την πινακίδα"νομός Αξέχαστου Έρωτα",εύχομαι να μεταβώ αυτομάτως σ’εκείνη την υπέροχα ασφαλή κατάσταση που νιώθεις σα να έχεις βγει από το σώμα σου και παρακολουθείς τα πράγματα απ’έξω,σα θεατής σε κινηματογραφική ταινία-και τίποτα δε σ’αγγίζει.
(Αλλά μόνο μέχρι την 1η του μήνα.Μετά θέλω να ξαναγυρίσω,να είμαι ψυχή τε και σώματι στο Rockwave-εκτός κι αν επιβεβαιωθούν οι φήμες πως αντιστοιχεί μία χημική τουαλέτα σε 300 άτομα.Εν τοιαύτη περιπτώση καλύτερα να είναι η ψυχή μου μόνο εκεί και το σώμα μου σε καμμιά παραλία)

Φεύγω.Μάζεψα τα μπογαλάκια μου,τα δώρα μου,τη σκηνή μου και το σαπούνι μου και πάω να πιάσω το Τζέιμς Χέτφιλντ* στο όνειρο-αφού πρώτα πιάσω το παρελθόν μου στον ύπνο.Ελπίζω να μην καταλήξει όλο μαζί εφιάλτης στο δρόμο με τους πρώην αγαπημένους(εραστές) και με τους νυν αφηνιασμένους (θαυμαστές)...
*Τι να τον πιάσω δηλαδή,μετά βίας θα τον βλέπω,αφού δυστυχώς ο Γιώργος έκανε ΤΗ μαλακία και τα εισιτήρια διημέρου που έκοψε είναι για πίσω,όχι για φάτσα κάρτα στη σκηνή όπως ονειρευόμουν..."Μην ανησυχείς",μου είπε,"θα γίνει χοντρή φάση,θα μπούμε με ντου".Ανησύχησα ακόμα περισσότερο.Τι είναι το ντού;Δεν έχω κάνει ποτέ.Υποψιάζομαι πως δεν είναι κάτι φιλήσυχο και πολιτισμένο.Υποψιάζομαι ότι θα μοιάζει με τη γιορτή-μαλακία με τους ταύρους στην Παμπλόνα.Που ορμάνε στα στενά κι όποιον πάρει ο Χάρος.Εκτός αν κάνουμε ντου μόνο εγώ κι ο Γιώργος.Τότε θα μοιάζει με ταυρομαχία-όπου ταυρομάχοι καμμιά 15αριά σεκιουριτάδες με γκλομπς.Όλε.

Απαιτώ να καταργηθούν οι ταυρομαχίες και ν'αφήσουν τα άμοιρα τα ζώα ήσυχα,παρεμπιπτόντως.


Φεύγω.Με ένα άγχος λιγότερο,διότι το σύμπαν συνομώτησε και ο μαχητής της ελευθερίας από την καπιταλιστική εποχή μας(και περήφανο μέλος αναρχοαυτόνομης ομάδας)Γιώργος,απέκτησε για χατήρι μου κινητό για τρεις μέρες-μετά θα ξαναγυρίσει στην αποχή από την τεχνολογία(ευχαριστώ φίλε μου,το ήξερα ότι μ'αγαπάς.Σε συγχωρώ για το εισιτήριο:)


Φεύγω.

ντουπ ντουπ ντουπ ντουπ ντουπ ντουπ ντουπντουπντουπντουπντουπ γαμώτο,τρύπα στο οδόφραγμα-1,εισπνοή,2 εκπνοή,όλα θα παν καλά,3 εισπνοή,4 ξεφύσημα,όρθια,σάκος στον ώμο










Έφυγα

6 Comments:

  • καλα να περασεις!
    Τα λεμε!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 9:43 AM  

  • Άντε και έφυγες!

    Ακόμα να γυρίσεις;

    :)

    By Blogger Live!News, at 11:43 PM  

  • κυνηγαει τον Χετφιλντ απο χθες το βραδυ..

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 5:18 PM  

  • Μάλιστα, μάλιστα...
    :)
    Αναμένεται ιδιαιτέρως ενδιαφέρον post - αν θελει να ειναι "εντάξει" πρεπει να εχει ΚΑΙ φωτογραφικό υλικό....

    By Blogger Live!News, at 12:36 AM  

  • Δυστυχώς,το κατάστημα δε διαθέτει ψηφιακή(θα πάει να πάρει όμως).Πάντως,καμμία εικόνα δε θα μπορούσε να περγράψει την πραγματικότητα...-μόλις μαζέψω τα κομμάτια μου,θα προσπαθήσω να κάνω αναμετάδοση
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:49 AM  

  • Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου στο GOOGLE για βοήθεια για να βγάλω τον πρώην εραστή μου, ο οποίος θα αποκτούσε το διαζύγιο, συναντήθηκα αυτόν τον υπέροχο άνδρα που ονομάζεται DR.AGBAZARA, ο οποίος έκανε ωραία δουλειά βοηθώντας μου να βγάλω το διαζευγμένο σύζυγό μου εντός 48 ωρών. τέτοια πράγματα μπορεί να είναι δυνατά, αλλά τώρα είμαι μια ζωντανή μαρτυρία γι 'αυτό επειδή το AGBAZARA TEMPLE έφερε πραγματικά τον εραστή μου πίσω, Αν εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε γιατί να μην επικοινωνήσετε με το DR.AGBAZARA TEMPLE στο email: ( agbazara@gmail.com ) Ή WHAT'S APPS ( +2348104102662 ), Τότε σας υπόσχομαι ότι μετά από 48 ώρες θα έχετε λόγους να γιορτάσετε σαν κι εμένα.

    By Anonymous Anonymous, at 3:59 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker