Απεραντο γαλαζιο

Friday, January 04, 2008

Αντίο,σακαράκα μου

Δεν είμαι απολύτως σίγουρη πότε δόθηκε η χαριστική βολή στη σχέση μας.Νομίζω πριν δυο μήνες,όταν σταμάτησε να λειτουργεί το "φουρφούρι" σου(σημ.μετ.-το ανεμιστηράκι).Το φουρφούρι ήταν η μόνη ελπίδα δροσιάς το καλοκαίρι και ζέστης το χειμώνα.Απ'το φθινόπωρο άρχισε τα σκωτσέζικα ντουζ-τη μια δούλευε,την άλλη όχι-,ώσπου μια μέρα,σταμάτησε τελείως.Και μ’άφησε στην παγωνιά...
Άλλα λεφτά δε θα χαράμιζα για σένα,το είχα πάρει από καιρό απόφαση.Είπα "μέχρι να διαλυθεί".Και,λες και τ’άκουσες,άρχισες να διαλύεσαι κομμάτι το κομμάτι-έπεσε ο υαλοκαθαριστήρας,έφυγε ο δεξιός καθρέφτης,μας εγκατέλειψαν τα πλαστικά των πορτών,χάλασε το φλας-μέχρι και η κεραία του-ανύπαρκτου-ραδιοκασετοφώνου έσπασε,από ένα απρόσεχτο χαμηλό κλαδί.
Αλλά το απ’έξω ουδέποτε μ’ενδιέφερε,κι ας μού’λεγαν όλοι "δε ντρέπεσαι,ολόκληρη γυναίκα,να κυκλοφορείς με αυτό το πράμα;Δε ντρέπεσαι να βάζεις κόσμο μέσα;"
Ντρεπόμουν,δε λέω,Μα όχι αρκετά για να σε αλλάξω.Η ντροπή δεν ήταν το σημείο μηδέν-αυτό,το είχα ξεκαθαρίσει με τον εαυτό μου.
Οι μηδέν βαθμοί ήταν το σημείο μηδέν.Τις προάλλες έπιασε πάγο το τζάμι σου και δεν έβλεπα τίποτα.Νερό δεν πετάει στο παρμπριζ το σύστημα εδώ και χρόνια,φουρφούρι να ζεστάνει το τζάμι για να λιώσει δεν υπήρχε..Τι νά’κανα;Έφυγα στα τυφλά.Ξέρεις πως είναι να οδηγείς και να μη βλέπεις γύρω σου;Άσε να μη σου πω καλύτερα.

Κι έτσι είπα να σ’αφήσω.Είπαμε σ’αγαπάω,αλλά όχι αρκετά για να θέλω να γίνεις ο τάφος μου.

Θα μου λείψεις,κι ας μη σου είπα ποτέ έναν καλό λόγο.Κι ας μη σε φρόντιζα,κι ας μη σε πρόσεχα,κι ας μη σε καθάριζα.Τώρα που πήρα τον αντικαταστάτη σου,το "Καινούριο",τώρα μου λείπεις πιο πολύ από ποτέ-κι ας μη σ'έδωσα ακόμα.Πηγαινοέρχομαι με το "Καινούριο"και το επιδεικνύω από δω κι από κει,μου το ασημώνουν και βγαίνω ανά τρία λεπτά στο μπαλκόνι να ελέγξω αν είναι ακόμα κάτω ή μου το κλέψανε,αλλά μη νομίζεις...
εσένα δε σε κοιτάω γιατί ξέρω πως είσαι εκεί,πιστό σκυλί μου.Και στα μουλωχτά εσένα παίρνω για να πάω να κάνω τις δουλειές μου και τα ψώνια μου,για να χαρώ ακόμα λίγο το πως είναι να οδηγείς αληθινό αυτοκίνητο,με το βαρύ τιμόνι σου και τις χοντρές λαμαρίνες που δε μασάνε από δέντρα και γρατζουνιές.Όχι σαν το άλλο,το βιντεογκέιμ..που κινείς ένα χιλιοστό το τιμόνι και κάνει στροφή 180 μοίρες!Που πας να πατήσεις με τη συνήθη δύναμη το γκάζι και πριν το καταλάβεις έχεις σανιδώσει και πας ντουγρού για μετωπική με το ψιλικατζίδικο της γωνίας!Πώς οδηγούν μ’αυτά ρε γαμώτη μου;

Δε λέω,και μαζί σου η οδήγηση είχε τις δυσκολίες της..Ο κόσμος γύρω μου έτρεχε με την ταχύτητα του φωτός,οι φίλοι οδηγοί έφερναν σβούρες τα υδραυλικά τιμόνια τους με το μαξιλαράκι της παλάμης ενώ εγώ,με τα μπράτσα του Κουταλιανού,πάλευα να ξεπαρκάρω.Οι βενζινάδες περίμεναν υπομονετικά να εκτελέσω το σύνθετο τριπλό τόλουπ-σκύβω προς τη θέση του συνοδηγού και αγωνίζομαι να γυρίσω τη μανιβέλα του παραθύρου κρατώντας στο άλλο χέρι το φτωχό μπρελόκ-αρκούδι με τη βρώμικη φανέλα "love"-,και μετά ακολουθούσε η ίδια πάντα εκνευριστική ερώτηση:
-Σούπερ;

Δεν είναι και ΤΟΣΟ παλιό ρε μεγάλε..

Από γυμναστική πάντως,δεν είχα παράπονο-το άνω μέρος του κορμού εκτελούσε πλήθος ασκήσεων καθημερινά.Άσε που εκτός των μεγάλων ομάδων μυών των χεριών και του σβέρκου,γυμνάζονταν και οι εσωτερικοί,της καρδιάς και του στομάχου:
-τι είναι αυτό που ακούστηκεε;τι μυρίζει καμμένο;ανατιναζόμαστε ή ακόμα;σα να γέρνει προς τα αριστερά,πάλι εσκασε το λάστιχο;

Πάει κι η γυμναστική τώρα..

Αααχ..

Θα μου λείψει που καβαλούσαμε μαζί τα πεζοδρόμια χωρίς να μας νοιάζει αν μας παίρνει ή όχι-εξού και σκάσαμε δυο λάστιχα,φάγαμε την εξάτμιση και στραβώσαμε και τα ψαλίδια από κάτω..Θα μου λείψει που σε ξεχνούσα ανοιχτό και δε μου καιγόταν καρφί,γιατί ήξερα πως δεύτερη ματιά ούτε κλέφτης δεν επρόκειτο να σου ρίξει.Θα μου λείψει που αν τύχαινε να ακούσω κανένα γκντουπ ενώ σε πάρκαρα τσίμα τσίμα ανάμεσα σε κάδους ή σε σίδερα,δεν έκανα καν τον κόπο να κοιτάξω αν γρατζουνίστηκες.Τι σημασία είχε άλλη μια λακκούβα άλλωστε..Θα μου λείψει που το μόνο άγχος που είχα μαζί σου ήταν "θα πάρει μπρος και σήμερα;"

Θα μου λείψεις,καλό μου σαράβαλο.Μέσα σου αισθάνομαι σα στο σπίτι μου.Μέσα στο άλλο,σαν καλεσμένη σε πάρτι όπου δεν ξέρω κανέναν.




Υ.Γ.(ψιθυριστό,να μην τ’ακούσει το σαραβαλάκι μου)

Χθες που ήμουν μέσα στο "Καινούριο" νύχτα,ένιωσα σαν πλοηγός στο εντερπράιζ:φωτάκια στο ταμπλώ,στις πόρτες,πάνω κάτω και πλαγίως-τα πάντα φωσφόριζαν μ’έναν εξωπραγματικό τρόπο..Έφτασα σπίτι και μόλις πάρκαρα,τότε κατάλαβα πως κρύωνα-εμ,θέλει χρόνο για να συνειδητοποιήσεις πως έχεις κουμπί που δουλεύει.Το γύρισα.Μια γλυκιά ζέστη ξεχύθηκε από τις γρίλιες και τύλιξε το παγωμένο σώμα μου.Οι ώμοι ξεσφίχτηκαν και χαλάρωσαν.Χαμογέλασα.

Μου φαίνεται πως θα καταφέρω να το συνηθίσω τελικά...

:)

Labels:

9 Comments:

  • :) θα το συνηθίσεις έτσι νομίζω κι εγώ..

    By Blogger If...ιγένεια, at 10:36 PM  

  • ...αχ και εγώ έτσι ένιωθα όταν άφησα το σαραβαλάκι μου...το καναν και δωρεά πανάθεμα με στο Δήμο για να το βλέπω και αυτοί το κάναν λαμαρίνες...σνιφ και κλαψ

    By Blogger mpoumpoula, at 12:17 AM  

  • Καλορίζικο, καλοτάξιδο και προπαντώς ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟ!!!

    By Blogger boutsoukas, at 7:21 PM  

  • engage warp speed, Scotty!
    ;-)

    Σε καταλαβαίνω.
    Εγώ έμαθα να οδηγώ κάπου στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας στο πατρικό honda civic μοντέλο 1982. Έκανα μπράτσα, έμαθα να ανοίγω το τσοκ για να πάρει μπρός ακόμη και το καλοκαίρι και άλλα πολλά. Πήρα το 2002 ένα Ιμπιζα και νόμισα ότι οδηγούσα συγκρουόμενο στο Λούνα Πάρκ. Ασε....
    Ούτε τσόκ δεν είχε!

    Το χοντα ακόμα δουλεύει και πήγα πριν από κανά εξάμηνο να το ξεπαρκάρω και μου έσβηνε συνέχεια! Βλέπεις κατάλαβε την απιστία μου! ;-)

    ΥΓ Καλοτάξιδο, τι μάρκα είναι?!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 11:31 AM  

  • Αντε μεγειά!! Και προσεχε πολύ με το καινούριο γιατι οι γρατζουνιές πονάνε!!! :) :) :)

    By Blogger Stefanos, at 1:21 PM  

  • if..ιγένεια@
    Καλώστη:)
    Όντως,κάθε μέρα και καλύτερα:)τώρα βρώμισε κι όλας κι έχασε εκείνη την εκνευριστική λάμψη που φώναζε"είμαι καινούριο!",και το νιώθω πιο κοντά μου:))

    mpoumpoula@
    Α,το συμπίεσαν;πωπω πίκρα..το δικό μου ελπίζω να στραβωθεί κανείς και να το αγοράσει,δε θα αντέξω να το δω τέζα το καημένο
    φιλιά:)

    boutsoukas@
    Ευχαριστώωωωωω:))
    μακάρι για το τελευταίο,αν και έτσι πως με βλέπω να οδηγώ,όλο και κάποια γωνία του θα φάει το μαύρο χώμα!παράδειγμα:έβαλα μπρος προχθές,με πρώτη ταχύτητα μέσα-σταμάτησε ένα χιλιοστό από τη τζαμαρία του φούρνου της γειτονιάς!γλύτωσαν οι άνθρωποι,ουφ
    :)))

    st@
    Α,είμαστε πολλοί οι"κανονικοί"οδηγοί βλέπω(αυτοί που έχουμε μη υδραυλική εμπειρία δηλαδή:)!Ευτυχώς το δικό μου τσοκ δεν είχε..
    Μετά χαράς θα σου έλεγα στ μου και μάρκα κι απ'όλα,αλλά εδώ κολλάει αυτό που έγραφα σε προηγούμενο ποστ πως"μου τη δίνει που δεν μπορείς εδώ μέσα να γράφεις ότι θέλεις!"..Πάντως είναι σχετικά μικρό και μέτριας τιμής,και από εταιρία με πολύ καλές πωλήσεις στη χώρα μας..
    Ευχαριστώ!φιλιά:)

    εσταρινόφσκι@:)
    Ευχαριστώ σύντροφε!Άσε,μπελά δεν είχαμε μπελά βάλαμε στο κεφάλι μας γμτ,τις προάλλες βρήκα στην πόρτα ίχνη πως αυτός που πάρκαρε δίπλα μου,άνοιξε την πόρτα του με δύναμη κι έφαγε λίγο τη δική μου!γμτ γρμφ σιχτήρ!
    Για να δούμε..
    φιλιά!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:31 AM  

  • Κοιτα, θα τα συνηθίσεις αυτά.. εγώ πλέον μετά απο 4 χρονια που έχω το δικο μου, δε μασάω ιδιαίτερα. Έιχα μια τεράστια μαυρίλα στην πορτα, απο καθρέφτη που σύρθηκε πάνω μου το Σεπτέμβρη (εκείνες τις μαύρες μέρες της γκαντεμιάς), και χτες αξιώθηκα να πάω να τη βγάλω.. ασε που λείπει το ένα προστατευτικο δεξια απο ενα απροσεχτο παρκάρισμα.. τα συνηθίζεις αυτά.. αλλα στην αρχή ειναι δυσκολα :) :)
    ακου εσταριανόφσκι... συντρόφισσα :P
    ασπασμοί

    By Blogger Stefanos, at 1:42 PM  

  • Μετά το εσταρινόπουλος,μού'ρθε ιδέα να αλλάζω κάθε φορά την κατάληξη μέχρι να πετύχουμε το όνομα το σωστό,το πρόστυχο:Ρ

    Όσο για το αμάξι..το βλέπω ρημαδιό μετά από λίγο καιρό,πολύ θα λυπηθώ όμως γιατί έλπιζα να αντέξει για κανα χρόνο τουλάχιστον να μοιάζει καινούριο...

    κις κις:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:41 AM  

  • Σωστός και πρόστυχος είμαι και από μόνος μου :p

    By Blogger Stefanos, at 3:45 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker