Απεραντο γαλαζιο

Tuesday, February 26, 2008

Playbook

Τοκ τοκ
-Μμμμ...γρμφ....ποιός είναι;Κοιμάμαι!
-Ο ταχυδρόμος είμαι κυρία
-Κεριά και λιβάνια-πέτα το κάτω απ'την πόρτα!
-Δε γίνεται,πρέπει να υπογράψετε
-.......καλά,περιμένετε λίγο,να ρίξω κάτι πάνω μου και να βάλω ηλεκτρική
-Σας παρακαλώ,έχουμε κι αλλού να πάμε,ελάτε δυο λεφτά κιας είστε και γδυτή,δε με πειράζει,έχω ξαναδει γυμνές και ακατάστατα σπίτια
-Οκ τότε...δική σου η ευθύνη
-!!!!!!!
(ντουπ)
-.....κύριε;(σκουντ σκουντ)...Πάει αυτός....για να δω τι μού'φερε...

Αχχχχ!Πρόσκληση,πρόσκληση σε μπλογκοπαιχνίδι,πρόσκληση!

Για να δω από ποιόν είναι...ο εσταριανάκος το χρυσό μου...Έχει και προσπέκτους με οδηγίες χρήσης

Άνοιξε λέει το κοντινότερο βιβλίο σου.
(Full house scan).Τα κοντινά μου είναι όλα του επαγγέλματος..Τι να υποθέσω απ'αυτό;Ότι παραασχολούμαι και αγχώνομαι με τη δουλειά.Καλά,αυτό το ξέραμε...Να κι ένα λεξικό ξένης γλώσσας(τώρα στα γεράματα,μάθε γέρο κινέζικα).Άστο κι αυτό.Πρέπει να πάω στη βιβλιοθήκη.
Δηλαδή τώρα να βγάλω μεζούρα και να μετρήσω ποιό είναι το κοντινότερο;Μπα,άσε-μια και δε με βλέπει κανείς,θα κάνω μια παρασπονδία στους κανόνες.Θα κλείσω τα μάτια και θα αρπάξω στην τύχη ένα.
Ένα άρπαξα,ένα έπεσε κάτω.Το πεσμένο είναι ο Ντέμιαν,αχ,προτιμούσα απ'αυτό να γράψω ρε γμτ,για να δω στη σελίδα 123 που λένε οι οδηγίες...μπα,μάπα αυτό το απόσπασμα,καλύτερα τελικά που έπιασα άλλο.Τι έπιασα αλήθεια;Το Λούμπεν της Έλλης Αλεξίου.Θυμάμαι μου είχε αρέσει τότε που το διάβασα.

Να μετρήσεις λέει 5 περιόδους-από τελεία σε τελεία-απ'την αρχή της σελίδας 123,και να γράψεις την 6η,την 7η και την 8η.

Μάλιστα....αυτό θα γράψω.

Μα η ώρα του βιβλίου είναι τώρα δα;Παράτα το!
-Είναι τόσο ωραίο βιβλίο…
-Ναι,μα δεν είναι η ώρα του…

Το πήρε απ’τα χέρια της δίχως δεύτερη κουβέντα και το πέταξε στη θάλασσα…

(ο άντρας της ήταν,πολύ καθίκι ο τύπος-έβαλα και την 9η πρόταση για να μπείτε στο νόημα)

Όποτε προσκαλώ σε παιχνίδια,με γράφουν στα παπάρια τους,αλλά θα το κάνω και πάλι,και όποιος θελήσει,ας παίξει!

Φέτος θα έχουμε all girl team:τη wahia μας,τη Luccia μας,τη faraona μας,τη blue μας και την kwlogria μας


(Αυτές δεν έχουν παπάρια,οπότε το πολύ πολύ να με γράψουν σε τίποτα παλιά πασούμια:)


Update:
Βασικά όποια αποφασίσει να παίξει,να μην παίξει σαν εμένα που το μαλάκισα το παιχνίδι και διάλεξα ένα χ βιβλίο στην τύχη.Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι μάλλον να δούμε τι διαβάζει ο καθένας ΤΩΡΑ,και όχι τι διάβαζε όταν ήταν 13 χρονών π.χ.Υπό αυτή την έννοια,έπρεπε να πάω στην κρεβατοκάμαρα και να πάρω αυτό που διάβαζα τελευταίο,δηλαδή το"Ιστορίες μυστηρίου και φαντασίας"με διηγήματα του all time classic φίλου απ'τα παλιά Έντγκαρ(Άλαν Πόε).Αλλά το παιχνίδι λέει "ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ",και μού'πεφτε λίγο μακρυά το κομοδίνο,εφόσον ήμουν με το λαπτοπ στο σαλόνι...(μα τι ούφο θε μου,ευτυχώς δεν έκανε άλλες η μάνα μου:)

Labels:

12 Comments:

  • Ω πολλά πολλά ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά θα προσπεράσω, όχι γιατί βαριέμαι αλλά επειδή το πιο κοντινό μου βιβλίο είναι το 'Οι περιπέτειες του Αντωνάκη του Αόρατου' και το αμέσως πιο δίπλα 'Το μυστήριο του φλογερού ματιού'. Όπου και να κοιτάξω το επίπεδο μου με πληγώνει :)
    Φιλάκιααα

    By Blogger wahia, at 10:49 AM  

  • wahia@
    Εμ τό'ξερα εγώ πως δεν έχω τύχη ως παιχνιδομηχανή...Πάντως δε θα σε παρεξηγούσαμε ό,τι κι αν έγραφες(εκτός κι αν ήταν από το πόνημα"Χίτλερ:ο ευεργέτης",ή από κανένα του Λιακόπουλου-τότε ναι,θα σε παρεξηγούσα:)
    Άντε καλημέρα νά'χουμε(και καλή τύχη νά'χουμε επίσης)
    :)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:26 PM  

  • Ρε διάολε κανείς δεν έχει σπίτι του το μέγα Ανατολικό;... :P

    By Blogger Stefanos, at 3:55 PM  

  • Και να τον είχε,τρεις προτάσεις τι να σου κάνουν αγαπητέ,και μάλιστα όχι επιλογής;Άμα περιμένεις από τέτοια παιχνίδια τσόντα,κάηκες:Ρ
    (ειλικρινά,το νόημα του συγκεκριμένου παιχνιδιού ποιό είναι,ψάχνω ψάχνω μα δεν το βρήκα ακόμη,χελπ πλιζ)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:32 PM  

  • ιδεα δεν έχω πραγματικά.. μάλλον να δούμε τι σκατά διαβάζει ο καθένας.
    Χαχαχα... ναι από αυτό περίμενα για τσόντα :P

    By Blogger Stefanos, at 8:53 PM  

  • Α ναι ρε συ...τι διαβάζει αυτό τον καιρό ο καθείς μάλλον.Το γάμησα το παιχνίδιιι:Ρ

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:33 PM  

  • ..και ψοφησε, αλλά δεν πειράζει.. Ούτε εγώ διαβάζω αυτό που έβαλα, απλά ήταν πάνω πάνω στη στοίβα.
    Μοναχοκόρη ε; δηλαδή όλη η περιουσία δική σου.. χμμ..
    αρχίζεις και αποκτάς μεγάλο ενδιαφέρον :P

    By Blogger Stefanos, at 1:02 AM  

  • Απεραντο γαλαζιο
    ευχαριστω πολυ για την προσκληση.
    Ομως χωρις να διαθετω πασουμια γιατι μια ζωη ξυπολητη περπαταω,κι επομενως που να σε γραψω,σου λεω οτι
    επαιξα το παιγνιδι τρεις φορες ηδη.
    Σου αφηνω ομως εδω ενα κομματι απο ενα πολυ ωραιο βιβλιο που λεγεται''Δεξια Ερωμενη''του Π.Θεοδωριδη.
    ''Την αγάπησα βαθιά με τον επιφανειακό σχηματικό ανδρώο τρόπο. Μπορούσα να επεμβαίνω στη ζωή της, να την κατηγορώ για τους προ εμού εραστές της, να ζηλεύω την ακεραιότητά της, αλλά μόλις γινόταν επεμβατική μάνιαζα και γινόμουν επιθετικός. Με ενοχλούσε η εργασιομανία της, η λατρεία για την αντικειμενική επιστήμη, η παράκρουσή της να βρει θέματα για την λογοτεχνία της, ο βατταρισμός του μυαλού της. Αν μου επιτρέπεται ένα ηλεκτρονικό παράδειγμα, έμοιαζα με υπολογιστή απείρου μνήμης χωρίς κάρτα γραφικών. Έμοιαζε με Ντεσεβό που είχε μηχανή Ρολς Ρόις. Εγώ ήμουνα μια Πόρσε με μηχανή Φολκσβάγκεν γι’ αυτό και φρόντιζα να τηρώ σχετικήν ακινησία.''
    Σε φιλω και παλι ευχαριστω!

    By Blogger faraona, at 6:49 PM  

  • prophet κρίση ταυτότητας@
    (τι έγινε νεαρέ,ψάχνουμε τη φωτό που θα κάνει τη διαφορά;άντε και μας έχεις μπερδέψει,μια μωρά μια πόδια μια ολόκληρος μια μισός-τελείωνε!)
    Έχω να πω πως μέχρι στιγμής κανείς ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε δια την προίκα μου-και με τα ρούχα που φορούσα μόνο μ'έπαιρναν:)))))))))

    faraona@
    Για κοίτα κάτι συνειρμούς που κάνουν τα μυαλά των αντρών-ο τελευταίος μου γκόμενος,στον προτελευταίο μας χωρισμό(σύνολο=3)και πάνω στον καυγά,με κατηγόρησε πως με πήρε για Μαζεράτι και του βγήκα κάρο με άλογα(!!)αχαχαχα τι μου θύμησες

    Ενδιαφέρον φαίνεται το βιβλίο σου,θα το ψάξω-σ'ευχαριστώ!:)
    Φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:39 PM  

  • Βαριόμανε και έπαιζα με τσι φωτό. Μου είπανε οτι αυτή με κολακεύει κιολας και χάρηκα :p
    Άμα σε παίρνουν και χωρίς περιουσία τότε ακόμα καλύτερα :P έχω και κάμπριο, πάμε μια βόλτα; :P :P :P
    τσιρζ
    (τα χω τσούξει)
    (νυσταξα)
    (νανι τωρα)

    By Blogger Stefanos, at 1:01 AM  

  • η εισαγωγή σου είναι το κάτι άλλο!!!

    By Blogger kat., at 3:41 PM  

  • prophet@
    Παίξε παιδί μου,μη μ'ακούς εμένα-είναι που οι αλλαγές με αποσυντονίζουν(και η προηγούμενη καλή ήτο πάντως:)

    kat.@
    :)(δε μου ξαναφέρανε αλληλογραφία από τότε-μυστήριο...:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:05 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker