Απεραντο γαλαζιο

Thursday, June 19, 2008

Μυτιλήνιαν chic*

Χθες πήγα να βάλω βενζίνη στο βενζινάδικο που δουλεύει το καμάκι μου,η βενζινού.Δεν την είχα ξαναπετύχει από κείνη την πρώτη μέρα(ίσως επειδή φρόντιζα να βάζω βενζίνη από αλλού).


"Καλώστην"μου είπε με νόημα."Γειά σας",απήντησα σεμνά,"για 20 ευρώ παρακαλώ",και μετά γρήγορα γρήγορα βρήκα απασχόληση να σβήνω αναφορές και μηνύματα στο κινητό μου.
Η μέθοδος της στρουθοκαμήλου δεν έπιασε-για άλλη μια φορά.Εγώ δεν την έβλεπα,αλλά με έβλεπε αυτή.
"Μη μου πεις ότι παίζεις με το κινητό!Κλείστο γρήγορα"είπε με παιχνιδιάρικα μαλωσιάρικο ύφος.

Προσπάθησα να είμαι άνετη"δεν κάνει κινητό στα βενζινάδικα ε;Τό'χω ακούσει"

"Άν είναι να παίζεις παιχνίδια δεν πειράζει,τα μηνύματα όμως...απαγορεύονται"(ηδυπαθές χαμόγελο)


Είναι γεγονός πως ως αποδέκτης καμακιού,είμαι για τα μπάζα.Ό,τι αντενδείκνυται ως αντίδραση σε φλερτ,τό'χω κάνει.Απ'όλα τα καλά έχει ο μπαχτσές:ακατάληπτη ομιλία,μούγκα,να φύγω,βρίσιμο στους πιο επιθετικούς και απότομους,πάρε κόσμε λάθος συμπεριφορές.Κομπλάρω τρελλά μιλάμε(ένας θεός γνωρίζει πώς κατάφερα και έκανα κι έναν ικανό αριθμό σχέσεων στη ζωή μου,νά'ναι καλά που ήταν επίμονοι οι άνθρωποι).Όλες δε οι ωραίες και έξυπνες ατάκες μου έρχονται μετά την καταστροφή.

Αλλά με γυναίκα στο ρόλο του κυνηγού,πραγματικά αποδιοργανώθηκα.

Ξεστόμισα κάτι λέξεις που υποπτεύομαι πως δεν ήταν στα ελληνικά,και μετά,
ασυναίσθητα πήγα να βάλω το κλειδί στη μηχανή.Στο μυαλό μου σχηματίστηκε η σκηνή να φεύγω μαζί με τη μάνικα,να ξηλώνεται όλο το κουβούκλιο με τρομακτικό θόρυβο,το πετρέλαιο να πετιέται σε τεράστιους πίδακες και μια σπίθα να κάνει την πόλη τη χαρά του Ευαγγελάτου.Έβγαλα άρον άρον το κλειδί και έστριψα λίγο το σώμα μου προς τα αριστερά-πού πήγαινα η ρημάδα;έλα μου ντε
"Καλά...γυρνάς από την άλλη για να ανοίξεις το κινητό στα κρυφά ε;"μου πέταξε πηγαίνοντας να βγάλει επιτέλους τη μάνικα

Μόλις άρχισε να απομακρύνεται,ξαναβρήκα τη φωνή μου ως δια μαγείας.
"Ε όχι,δε θέλω να σας ανατινάξω κι όλας"ψέλλισα

Ξαναγύρισε
"Δε θα ανατιναχτούμε,αλλά μπορεί να κλειδώσει το σύστημα,και θα αναγκαστώ να μείνω εδώ πέρα όλο το βράδυ..".Κάρφωμα ματιών στο"βράδυ"

Είχα ήδη βάλει μπρος

"Άντε καλό βράδυ",είπα σπινιάροντας.Ήταν 3 η ώρα το μεσημέρι.





*Κανονικά θα έγραφα lesbian chic,αλλά διάβασα στην εφημερίδα πως οι κάτοικοι της Λέσβου έχουν κινήσει δικαστικά το ζήτημα της ταύτισης του ονόματος του νησιού με τη γυναικεία ομοφυλοφιλία και διεκδικούν να χρησιμοποιείται μόνο ως γεωγραφικός προσδιορισμός.Και νομίζω κέρδισαν κι όλας.Άσε μη μας τρέχουνε τώρα...

9 Comments:

  • Βρε τι τραβάς και εσύ.Μα καλά.Αν σου αρέσει η τύπισσα δεν υπάρχει θέμα.Την επόμενη φορά της ζητάς το τηλέφωνο και καθάρισες.Αν δεν σου αρέσει όμως τότε τί να πώ;Πήγαινε την επόμενη φορά να βάλεις βενζίνη με τον φίλο σου και νομίζω ότι θα καταλάβει.

    Καλησπέρες

    By Anonymous Anonymous, at 1:19 AM  

  • Ο πιο απλός τρόπος για να γλυτώσω,φίλε island είναι ν'αλλάξω βενζινάδικο-θα χάσω καλή και φτηνή βενζίνη δίπλα στο σπίτι μου,αλλά ...:/

    (εν τω μεταξύ,μ'έβαλες σε σκέψεις...Αν κάπου στο κείμενό μου υπονοείται ότι με ενδιαφέρουν οι γυναίκες σε σχέσεις ότιδήποτε άλλο εκτός από φιλικές,θα πρέπει να προσθέσω διευκρινιστικό απντέιτ κατεπειγόντως!)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:55 AM  

  • αφόρητο πρέσινγκ που λέμε και στη μπάλα...

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 10:45 AM  

  • Χαχαχαχαχα τι λες τώρα;;;;; Σου'χει κάτσει τέτοια φάση;; Φανταστικό!!! Πραγματικα όμως, είναι λίγο περίεργο... Α ρε Αουρέλια θεά είσαι!! Χαχαχαχαχαχα άκου να δεις...!!

    By Blogger Kwlogria, at 5:53 PM  

  • Βενζινάδικο, 2 γυναίκες... Μμμμμ!!!
    :D :D :D

    By Blogger Δραπέτης, at 4:37 PM  

  • χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααααααααααααααααααααααααα

    By Blogger Stefanos, at 11:56 AM  

  • Ακριβώς αυτό st μου,ακριβώς αυτό!Να μην ξέρεις από πού να φύγεις!

    φιλιά!


    Και όμως,kwlogria μου,είναι αλήθεια-η ζωή μου βρίθει κουλών περιστατικών,κάποιος πρόγονός μου έχει κάνει μεγάλες αμαρτίες και τα πληρώνω εγώ για κάποιο λόγο γμτ

    :)))


    Καλωσόρισες δραπέτη:)
    φαίνεσαι καλό παιδί,οπότε λυπάμαι λίγο που θα σου καταστρέψω τη φαντασίωση,αλλά...αν τη δεις,θα αλλάξεις γνώμη σε κλάσματα νανοδευτερολέπτου.Πώς λέμε θεά;ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο!

    :))


    Προφήτη,όποιος γελάει με τις μαλακίες που συμβαίνουν στους άλλους,τις παθαίνει(watch your back εκεί στα ξένα..:)
    (μαλακίες λέω,θα περάσεις γαμάτα!σε θαυμάζω λέμε!φιλιά!)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:17 AM  

  • οντως πέρασα γαμάτα και δε μου την έπεσε και κανας γκέι.. αντιθέτως.. :P

    By Blogger Stefanos, at 12:34 AM  

  • α ναι, οχι γαλλία όμως. Λονδινο ήμουν τώρα. Γαλλία τον Αύγουστο..
    καλα και εγώ με θαυμάζω μερικές φορές, μη νομιζεις ... :P

    By Blogger Stefanos, at 12:39 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker