Απεραντο γαλαζιο

Monday, March 16, 2009

Το στρίψιμο της βίδας

Ο αγαπημένος των παιδιών,των λουλουδιών και των σουβλακιών,φίλτατος estarian,με θυμήθηκε και με προσκάλεσε σε παιχνίδι.Τον ευχαριστώ πολύ.Άμα δεν ήταν κι αυτός να με καλεί,θα έπρεπε να αυτοπροσκαλούμαι ή να προσποιούμαι ότι προσκαλέστηκα από αυτό που γράφουν μερικοί «καλώ όποιον θέλει να παίξει»(που μην κοροϊδευόμαστε,δεν είναι πρόσκληση αλλά μια αηδία.Άμα βαριέσαι να ψάχνεις να προσκαλέσεις συγκεκριμένους ανθρώπους ή έχεις δίλημμα ποιούς να διαλέξεις,καλύτερα μη λες τίποτα.Δε χρειάζεται.Αν θέλει κανείς να παίξει ας παίξει από μόνος του)

Πέντε λοιπόν πράγματα που μου τη σπάνε λέει να γράψω.Θα αποφύγω το κλισέ «καλέ πώς να διαλέξω μόνο 5» και θα ακολουθήσω την αλάνθαστη μέθοδο του ελεύθερου συνειρμού


Πιστόλι,έτοιμοι,μπαμ


Και μια που είπα «μπαμ»...


1.Ο θόρυβος
Έκανα μαγκιά τώρα με την επικεφαλίδα,διότι εδώ μπορώ να βάλω ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ πράγματα που κάποια μέρα θα με φτάσουν στο φόνο.Το ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ απ’τις κομμένες εξατμίσεις των αρχιδόμυαλων,τελειωμένοι με κωλάμαξα που περνάνε γκαζώνοντας και με τα σκυλάδικα στο τέρμα,γείτονες που ακούν μουσική στη διαπασών,γειτόνισσες που περπατάνε με τακούνια ΚΛΟΠΚΛΟΠΚΛΟΠ πάνω απ’το κεφάλι μου,γείτονες που κάνουν οτιδήποτε παράγει τους ήχους ΓΚΡΟΟΟΟΟΟΝ-ΣΚΟΥΙΚΚΚ-ΓΡΓΡΓΡΓΡ-ΒΒΒΒΒΒ-ΝΤΟΥΠΝΤΟΥΠ πάνω κάτω ή δίπλα απ'το κεφάλι μου,κυράτσες που τινάζουν με τιναχτήρι μεσημεριάτικα,όλους τους εύχομαι καλή βδομάδα και να πάνε να πέσουν πάνω σ’ένα ηλεκτροφόρο σύρμα και να γίνουν κάρβουνο.

2.Το πρωινό ξύπνημα
Πότε ακριβώς και από ποιούς αποφασίστηκε πως είναι καλό πράμα οι κάτοικοι αυτού του πλανήτη να ξεκινάνε τη μέρα τους με την αυγούλα,τρομάζοντας απο ένα διαπεραστικό ήχο;Δεν είμαι πρωινός τύπος,τά’παμε αυτά.Αν με βάλεις να ξυπνάω πρωί,χρειάζομαι ένα κουβά καφέ και τουλάχιστον μία ώρα για να συνέλθω από το σοκ και να φύγουν από το μάγουλό μου οι χαρακιές απ’το μαξιλάρι.Και μετά,θα διανύσω την πιο αντιπαραγωγική μου φάση μέχρι το μεσημέρι.Μετά θα με ξαναπιάσει νύστα εκεί κατά τη σιέστα.Και κατά το απόγευμα που αρχίζω να συνέρχομαι και που φτάνει η φίλη μου η νύχτα,θα σχολάσω και όλη αυτή η φαιά ουσία που αρχίζει να σιγοβράζει και είναι έτοιμη για μεγάλα πράγματα,θα πάει χαμένη.Εμ γίνεται δουλειά έτσι κύριοι;Δε γίνεται.Εξατομικευμένο ωράριο ΤΩΡΑ!(κοινώς,ότι ώρα θέλει ο καθένας να κάνει το 8ωρό του.Ε;)

3.Αυτοί που με προσπερνάνε στο δρόμο με το αμάξι..Όλοι τους.Εγώ είμαι η αρχηγός και η πρώτη,και όλοι οι άλλοι ακολουθούν,αλλά κάποιοι δεν εννοούν να το καταλάβουν....
(θα μπορούσα να το γενικεύσω σε «όλοι οι οδηγοί»,αλλά δε θέλω να γίνω και υπερβολική...)

4.Οι σπασαρχίδηδες που κάνουν την εξής σπασαρχιδιά:περιμένω όλο λαχτάρα να πάω να δω μια ταινία,και αυτοί,έχοντάς την ήδη δει,αρχίζουν και μου περιγράφουν με λεπτομέρειες την υπόθεση-και σα να μην έφτανε αυτό,μου λένε και τη γνώμη τους από πάνω,εμπλουτισμένη με επιχειρήματα.ΣταμάταααΛΑΛΑΛΑΛΑδε θέλω να ακούσω κύριοι!Δε θέλω να ξέρω!Άσε να το δω πρώτα και μετά το κουβεντιάζουμε όσο θελετε.Αναλόγως μου γυρίζουν τα μυαλά και οι τηλεκριτικοί ή κινηματογραφοκριτικοί που γράφουν όοοοοοολη την περίληψη του έργου με όοοοοοολα τα στοιχεία που ΔΕΝ πρέπει να ξέρεις από πριν,και άντε και γαμήσου ηλίθιε,τώρα δε γουστάρω να τη δω που μου κατέστρεψες την έκπληξη!Sadistic mothafuckas!

5.Οι διαφημίσεις για τα Τζάμπο στο ραδιόφωνο.Όλες ανεξαιρέτως.Στο άκουσμα των πρώτων συλλαβών «τι θα βάλει η γριά στο καρναβάλι»,το κεφάλι μου φουσκώνει και αναβοσβήνει σα λαμπάκι σε έλατο,τα μάτια μου πετάγονται έξω και το χέρι μου φεύγει απ’το τιμόνι και πατάει στα τυφλά ότι κουμπιά βρει στο ραδιόφωνο για να τους κάνω να το ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ.Το ότι ακόμη δεν έχω τρακάρει,είναι απορίας άξιον(διότι ράδιο ακούω κυρίως στο αυτοκίνητο).Υποψιάζομαι πως η Τζάμπο Α.Ε.είναι συμβεβλημένη με τις ασφαλιστικές εταιρείες αυτοκινήτων για να αυξάνονται τα ατυχήματα και να τα παίρνουν...

5.Αυτοί που πετάνε σκουπίδια κάτω.Είτε πεζοί,είτε από αυτοκίνητα,είτε από μπαλκόνια είτε καθισμένοι σε παγκάκι και τρώνε σπόρια σχηματίζοντας δίπλα τους βουναλάκι τσόφλια.Έχω γίνει μάρτυρας απίστευτων-για το δικό μου το μυαλό-καταστάσεων,από το να ανοίγει παράθυρο αυτοκινήτου να βγαίνει χέρι με τίγκα τασάκι και να το αδειάζει καταμεσής της ασφάλτου,μέχρι να εκσφενδονίζεται όλοκληρο πλαστικό μπουκάλι νερού.Εδώ είναι που χρειάζεται ο ανάλογος του σπάιντερμαν για την καθαριότητα-π.χ.ο κάθαρμαν(όχι απ'το "κάθαρμα").Να προσγειώθεί πάνω στο καπό από την ταράτσα όπου βρισκόταν και επιτηρούσε,να ανοίξει την πόρτα και να πιάσει τον βρωμιάρη από τις τρίχες πίσω απ'το σβέρκο(ξέρετε,εκεί που πονάει)να τον βάλει να φάει τις γόπες,και μετά να γλείψει το πεζοδρόμιο.Το μπουκάλι θα αναλάβω να το βάλω εγώ εκεί που υποψιάζεστε.Τι να κάνω η ρημάδα-αφού δεν μπορώ να κάνω τίποτα από αυτά,καταφεύγω στον κόσμο της φαντασίας...


Και μια που είπα τσιγάρο....

5.Αυτοί που καπνίζουν στο δρόμο περπατώντας και



τι;τελείωσαν τα πέντε που είχα να γράψω;εδώ και ώρα;ε ρε γαμώτο...





α,ναι να καλέσω και κάποιον...τη luccia ,το cornflake girl,τη lifewhispers,το νυχτολούλουδο και ...το master g(γιατί πολύ γυναικομάνι έπεσε:)

Labels:

12 Comments:

  • Καλημέρα!
    Αυτό με το τζάμπο τι το ήθελες; Συγχύστηκα πρωινιάτικα! Τις μισώ, τις σιχαίνομαι! Και την κωλόγρια, και τον κωλόγερο και τον περσινό τον κωλοΔημοσθένη!!!! Αργκ..
    Και τα καγκούρια με τις εξατμίσεις και τα καγκουροτράγουδα είναι επίσης πολύ εκνευριστικά!! Τόσο που με κάνουν κάθε φορά που περνάνε να τους έυχομαι να στουκάρουν στην επόμενη κολώνα! (πολλή καλοσύνη βγάζουμε σήμερα!!)
    Και μια και αναφέρες τα τσόφλια στους δρόμους, περπατούσα χτες το βράδυ στο πεζοδρόμια και άρχισα να ακούω κάτι κρουτς-τσικ-χρατς-τσοκ, βλέπω κάτω και τι να δω; Μια λίμνη από τσόφλια φυστικιών!!!

    Ένηγουεη, είσαι καλύτερα τώρα από τις αρρώστιες;

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 9:43 AM  

  • η μαλακία ξέρεις ποια ειναι? αντε κομμάτια να γινει ξυπνάς το πρωί. γίνεται όμως να γυρνάς στο σπίτι σου νωρίς και να κοιμάσαι λίγο?? τότε μια χαρά θα έφτανε η νύχτα και θα σουν μια χαρά ακμαία, τι λες?
    ελα που δε γινεται ομως, το ξέρω. γάμα τα.

    θα διαφωνήσω λιγάκι με το ν. 5 γιατί άμα δεν μπορείς να κάνεις αλλού κι έχεις χαρμανιάσει, τι να κάνεις????ε??
    καλημερα (παλι)

    By Anonymous Anonymous, at 10:54 AM  

  • 1. Μετακόμιση τώρα. Ανέβα προς Πανόραμα. Χορτιάτη. Πήγαινε Ασπροβάλτα. Μηχανιώνα. Περαία. Κάπου πιο ήσυχα :p . Εγώ το εφάρμοσα και είμαι άλλος άνθρωπος. (Χειρότερος). Ξυπνώ και ακούω σκυλάκια και πουλάκια και βλεπω πράσινο.
    2. Γάμα τα. Μεγάλο πρόβλημα. Σε πονώ και σε συμπονώ. Ευτυχώς το "9-9:30" έγερση καλά μου χει κάτσει.
    3. Ψωνάρα :p
    4.Να δεις το Watchmen αν γουστάρεις το είδος και μετά το συζητάμε.
    5. Κατάρα και μήνυση, γαμήσι και πρόστιμο. ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟ ΡΕΕ(πάρντον μαϊ φρέντς)
    5. ..και ξύλο..
    5. ενίοτε καπνίζω και γω στο δρόμο αλλά είμαι συμπαθέστατος κατά τα άλλα οπότε δε θα μου το προσάψεις αυτο ε;

    By Blogger Stefanos, at 11:27 AM  

  • 1) συμφωνώ όσο δεν πάει.
    2) συμφωνώ ακόμη πιο πολύ.
    3) δεν έχω δίπλωμα (κλάμα)
    4) δεν διαβάζω κριτικές πριν δω μια ταινία και επίσης τους έχω μάθει αυτούς τους αλήτες που κάνουν τη δουλειά που αναφέρεις, και τους προλαβαίνω. ωστόσο την έχω πάθει μια φορά πολύ αστεία έτσι και έχω και το θυμάμαι. βάζουμε ντι βι ντι τους θρύλους του πάθους στο 1ο έτος, επειδή το συζητάμε καμιά βδομάδα ότι δεν την είχα δει. οποτε με το που αρχίζει λέει η μία εκ τω φιλενάδων, ωσάν χείμαρρος: α, αυτή είναι ρε; ναι, την έχω δει και εγώ, γίνεται αυτό αυτό και αυτό (όλη η ταινία σε 10'')
    5)μου αρέσουν οι διαφημίσεις του τζάμπο.
    5)αυτούς που πετάνε σκουπίδια στο δρόμο θέλω να τους σκοτώσω κυριολεκτικά. και δεν θέλω να σκοτώσω πολύ κόσμο γενικά.
    5)αυτοί που καπνίζουν. τελεία. αλλά επειδή όποτε μου έχει έρθει να καπνίσω, συνήθως θα το κάνω στον δρόμο, καλύτερα να μην βρεθώ μπροστά σου. :)

    By Blogger Flonsavardu, at 6:22 PM  

  • Ρε ηθελα να σου πω κατιτις και δεν ξερω αν το μπλογκ εχει προσωπικα μυνηματα οποτε θα το γραψω εδω και θα κανουμε οτι δεν τρεχει καστανο.

    Το πρασινο συννεφο ηταν το δευτερο βιβλιο που διαβασα στη ζωη μου και μου αλλαξε τα φωτα και την κοσμοθεωρια.

    Αυτο.

    By Blogger MASTER G, at 4:04 PM  

  • γυάλινο δάκρυ@
    Γκουντμόρνιν!:)Κι εγώ κάτι τέτοιες κατάρες ρίχνω στο κεφάλι τους,αλλά ποτέ δεν έχουν πιάσει ρε γαμώτο!Με το μπλα μπλα δε γίνεται τίποτα-το σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω σφεντόνα...
    Καλύτερα είμαι πουλάκι μου,σ'ευχαριστώ-μόνο ένας βήχας μου έχει μείνει.Εν τω μεταξύ διάφοροι φίλοι και γνωστοί αρρωσταίνουν από την ίδια ίωση!Είναι επιδημία!Άντε νά'ρχεται το καλοκαίρι να γλυτώσουμε..:)

    lifewhispers@
    Καλημερούδια:)Αυτό που λες είναι πολύ καλή ιδέα,εαν...δεν είχαμε να ξυπνήσουμε πρωί την άλλη μέρα.γιατί εγώ προσωπικά,αν κοιμηθώ μεσημέρι,ξυπνάω σα κοτόπουλο και μετά δε νυστάζω το βράδυ και κοιμάμαι κατά τις τρεις και μετά δεν μπορώ να ξυπνήσω το πρωί...φαύλος κύκλος!

    Α,για το νούμερο 5,πρέπει νακάνω διευκρίνιση,επειδή δεν πρόλαβα να το αναπτύξω πλήρως.Αυτοί που πάνε σε μια γωνιά ή στην άκρη του δρόμου ή σε μια είσοδο πολυκατοικίας και κάνουν το τσιγαράκι τους,δε μ'ενοχλούν καθόλου.Μ'ενοχλούν αυτοί που ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ανάμεσά μας με την τσιγαρούκλα στο χέρι πέρα δώθε,σταμάτάνε να δουν βιτρίνες,χειρονομούν και γενικά περιφέρουν την κάφτρα τους αδέσποτη και ανεξέλεγκτη μέσα στο πλήθος.Μια κάφτρα που περπατάει μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά-π.χ.,να σου κάψει το παλτό.Δε συνεχίζω γιατί με κάλυψα:)

    Prophet@
    1.Εσύ στην ψυχή είσαι σαλλλονικιός,πάει κ τελείωσε!.:)Πολύ σωστό αυτό που λές,αλλά έλα που έχω το κόλλημα να είμαι κοντά στο κέντρο..Οπότε ψάχνω για μια περιοχή που δε θα είναι μακρυά αλλά θα έχει ησυχία.Κι όμως,υπάρχει!Λίγο τσιμπημένα τα νοίκια βέβαια,αλλά το παλεύω...
    2.Oh lucky you!
    3.Χμ..τελευταία έχω αγοράσει τρία μπλουζάκια που έχουν μια κορώνα πάνω,και το ένα μάλιστα γράφει από κάτω"queen".Νομίζω πως δε χρειάζεται να συνεχίσω:)))
    4.Κάτι σε μάρβελ είναι αυτό νομίζω;καλό;ποιοί παίζουν;τι υπόθεση έχει;(επιτρέπεται απάντηση λιτή και περιεκτική,τύπου"ναι""όχι""καλό")
    5+5.Μήνυση;....δεν θα το έλεγα...ΞΥΛΟ ΝΑΙ!γιεα!
    5.Δε θα σταματήσω να σε συμπαθώ..:)άλλωστε το 90%των καπνιστών φίλων μου το κάνουν,τους γκρινιάζω αλλά συνεχίζω να τους αγαπάω!

    flonsavardu@
    1.+5.Προτείνω αλλεπάλληλους φόνους με κάποιο από τα παρακάτω εργαλεία:χειροβομβίδες,τσεκούρια,σφεντόνες.Ιδέες πιο ευφάνταστες θα γίνουν δεκτές με πανηγυρισμούς..:)
    3.Μην κλαις,θα βγάλεις και μετά θα κλαίς περισσότερο!
    4.χαχαχαχα,για σκότωμα η φίλη σου!Εγώ διαβάζω κριτικές,αλλά μόνο ενός τύπου-του Γιάννη Ζουμπουλάκη.Ο άνθρωπος ΞΕΡΕΙ πόσα και πώς να τα γράψει,σε αντίθεση με κάτι άλλους..

    Επείδή σε έχω συμπαθήσει...αυτό για το Τζάμπο θα κάνω πως δεν το διάβασα!:)

    Δεν καπνίζεις γενικά και καπνίζεις μόνο στο ΔΡΟΜΟ;Άλλο και τούτο πάλι!(σταυροκόπημα)
    ..
    :)

    master g@

    ..
    ..
    ...
    ....
    το πιστεύεις ότι

    συγκινήθηκα;;;! :)..

    Δεν έχω πετύχει άλλον άνθρωπο που να ξέρει και να αγαπά το λατρεμένο αυτό βιβλίο(εκτός από τους φίλους που είχα ΠΡΗΞΕΙ να το διαβάσουν,και περιέργως δεν έδειξαν τον ίδιο ενθουσιασμό..)

    τοξερα πως έπρεπε να υπάρχει ένας βαθύτερος λόγος που σε συμπαθώ..:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:53 PM  

  • πρώτον θα διαβάσω το πράσινο σύννεφο αύριο κιόλας. :)

    δεύτερον πάω απίστευτα τον γιάννη ζουμπουλάκη, όντως είναι πολύ καλός στη δουλειά του και επίσης είναι κινητή εγκυκλοπαίδεια.

    τρίτον συνήθως τσιγάρο στο δρόμο τύπου: αργεί το κτελ και σιχτιρίζω την ώρα και τη στιγμή, με σιχτίριαζες και πάω μια βόλτα και παίρνω τσιγάρα από το περίπτερο να το παίξω και καλά πολύ να ούμε... κ.τ.λ.

    By Blogger Flonsavardu, at 7:51 PM  

  • Εξαιρετική αισθητική, γαμάτο soundtrack, καμμένη υπόθεση, ψυχάκηδες, βία και σεξ. Έπος δηλαδή. Δείχνει και τσουτσού λάιβ.. :p.
    Έχει ένα μόνο μειονέκτημα το οποίο όμως του το συγχώρησα.
    Να το δεις.
    Ψωνάραααααααα....

    By Blogger Stefanos, at 11:15 AM  

  • flonsavardu@
    να το διαβάσεις!και να μας πεις και γνώμη:)
    ζουμπουλάκης ρουλζ!όταν κάποιος αγαπάει αυτό που κάνει βρε παιδί μου,φαίνεται...
    Αααα,κατάλαβα,αυτό δεν είναι κάπνισμα,είναι κοροίδεύω την κενωνία :)))

    prophet@
    Θέλω να το δω,αλλά προηγούνται διάφορα άλλα και δεν ξέρω αν θα το προλάβω(εδώ δεν πήγα ακόμα στο gran torino και κοντεύουν να το βγάλουν,γμ την επαρχία μου).Προς το παρόν σκοπεύω να δω ένα σουηδικό θρίλερ με ένα κοριτσάκι-βαμπιράκι.Ελπίζω να μη μας βγει πατάτα..

    Δεν είμαι ψώνιο,είμαι απλά ρεαλίστρια και ειλικρινής:Ρ
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:56 PM  

  • prophet συμπλήρωμα@
    τώρα που ξαναδιαβάζω την περιγραφή σου,μπαίνω σε δίλημμα:τι τσουτσού δηλαδή;πόση ώρα τη δείχνει;(γιατί άμα είναι σαν το σεξ εντ δε σίτι που μας την έδειξε 2 νανοσεκόντ,χέστο).Μέγεθος;περίμετρος;ο κάτοχος βλέπεται;αλλιώς,να πάω στο βαμπιράκι...
    :)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:28 PM  

  • Υπάρχει βιβλίο "πράσινο σύννεφο" ρε μαλάκες ή με κοροϊδεύετε; Παω να ψάξω!

    By Blogger Kwlogria, at 10:29 PM  

  • kwlogria

    Χεχε,ΥΠΑΡΧΕΙ ρε!:)))
    Συγγραφέας Α.Σ.Νηλ.Θυμάμαι πως ως παιδί για διάστημα κάποιων εβδομάδων είχα τηλεμεταφερθεί ΜΕΣΑ στο βιβλίο.Η μαμά μου ακόμη αναρωτιέται πού ήμουνα...:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:27 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker